Druhá séria populárneho seriálu z dielne Netflixu je mimoriadne úspešná. V celej histórii streamovacej platformy sa ešte nestalo, že by si za tak krátky čas pozrelo snímku také množstvo ľudí.
Juhokórejský fenomén Squid Game oslovil ľudí po celom svete. Vďaka správnemu načasovaniu urobil Netflix z druhej série hit.
Počas vianočných sviatkov ľudia predovšetkým oddychovali a sledovali obľúbené filmy či seriály. V tomto čase zároveň nevychádzali žiadne iné veľké novinky a diváci mali viac priestoru sledovať Squid Game. To sa odzrkadlilo na číslach sledovanosti.
Druhá séria mala premiéru vo štvrtok a len do nedele nazbierala 68 miliónov pozretí. Ak počet predplatiteľov vydelíme počtom zhliadnutí, vyjde nám, že si za prvé štyri dni pozrela seriál až štvrtina používateľov Netflixu.
Doteraz si prvenstvo v počte pozretí za prvý týždeň držala prvá séria Wednesday s 52,6 miliónmi. Druhé (teraz tretie) miesto si držal živý prenos zápasu Jake Paul vs. Mike Tyson, ktorý v premiérovom týždni dosiahol viac ako 46,6 milióna pozretí.
Nasledovala tretia séria seriálu Bridgerton so 45,1 milióna pozretí a potom film Extraction, ktorý nazbieral 42,8 milióna pozretí. V tesnom závese sa umiestnil nový film Carry-on, ktorý mal 42 miliónov pozretí.