Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
17. mája 2023 o 9:57
Čas čítania 1:00
Tímea Krauszová

Beyoncé zrejme spúšťa vlastnú kozmetickú značku, pravých fanúšikov dôvod neprekvapí

Diskutovať
Uložiť Uložené

Kráľovná sa chce venovať korune krásy.

Beyoncé zrejme spúšťa vlastnú kozmetickú značku. Nenápadný soft launch prebehol na Instagrame: na fotke sedí pred zrkadlom a na stole pred ňou sú neoznačené flakóny, ktoré pripomínajú vzorky z laboratórií. Pózuje bez mejkapu, s dokonalými medovozlatými kučerami a v ruke má kulmu.

Ak my a ďalšie médiá hádame správne, čoskoro asi predstaví svoju vlastnú líniu produktov na vlasy. Vzhľadom na krátky odkaz, ktorý k príspevku napísala, pôjde zrejme o produkty určené na kučeravé vlasy.

Späť ku koreňom

Speváčka zažíva skutočnú renesanciu: nazýva sa tak jej posledná štúdiovka, jej práve prebiehajúce turné a znovuzrodenie zrejme preniesla aj do biznisu. V príspevku opisuje, že jej prvá práca bola v kaderníctve: pomáhala s upratovaním v salóne svojej mamy. Kapela Destiny's Child mala svoje prvé vystúpenia práve v tomto salóne.

 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Beyoncé (@beyonce)

„Stretla som tam množstvo podnikavých žien. Na vlastné oči som videla, ako naša starostlivosť a oslava vlasov môže priamo ovplyvniť našu dušu. Sledovala som, ako moja mama lieči a slúži mnohým ženám. Aj ja som sa veľa naučila na svojej vlasovej ceste a vždy som túžila niesť jej odkaz,“ vysvetľuje fanúšikom.

Beyoncé nie je úplný nováčik vo svete krásy. V roku 2010 predstavila svoj parfum Heat a v roku 2018 bola ambasádorkou značky L'Oréal Paris. 

Svojou značkou sa pridá medzi desiatky celebrít s vlastnou kozmetikou. Sú medzi nimi aj speváčky ako Ariana Grande, Rihanna či Alicia Keys, ale aj herci, modelky či influencerky. Či produkty Beyoncé uspejú, nestojí len na jej mene – v tomto článku vysvetľujeme, čo je potrebné na to, aby celebritná značka prežila dlhšie než pár mesiacov.

Domov
Zdieľať
Diskusia