Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Vyskúšaj REFRESHER+ len za 1 €
17. mája 2023, 9:57
Čas čítania 1:00
Tímea Krauszová

Beyoncé zrejme spúšťa vlastnú kozmetickú značku, pravých fanúšikov dôvod neprekvapí

MÓDA BEYONCÉ VLASY A ÚČESY
Uložiť Uložené

Kráľovná sa chce venovať korune krásy.

Beyoncé zrejme spúšťa vlastnú kozmetickú značku. Nenápadný soft launch prebehol na Instagrame: na fotke sedí pred zrkadlom a na stole pred ňou sú neoznačené flakóny, ktoré pripomínajú vzorky z laboratórií. Pózuje bez mejkapu, s dokonalými medovozlatými kučerami a v ruke má kulmu.

Ak my a ďalšie médiá hádame správne, čoskoro asi predstaví svoju vlastnú líniu produktov na vlasy. Vzhľadom na krátky odkaz, ktorý k príspevku napísala, pôjde zrejme o produkty určené na kučeravé vlasy.

Späť ku koreňom

Speváčka zažíva skutočnú renesanciu: nazýva sa tak jej posledná štúdiovka, jej práve prebiehajúce turné a znovuzrodenie zrejme preniesla aj do biznisu. V príspevku opisuje, že jej prvá práca bola v kaderníctve: pomáhala s upratovaním v salóne svojej mamy. Kapela Destiny's Child mala svoje prvé vystúpenia práve v tomto salóne.

 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Beyoncé (@beyonce)

„Stretla som tam množstvo podnikavých žien. Na vlastné oči som videla, ako naša starostlivosť a oslava vlasov môže priamo ovplyvniť našu dušu. Sledovala som, ako moja mama lieči a slúži mnohým ženám. Aj ja som sa veľa naučila na svojej vlasovej ceste a vždy som túžila niesť jej odkaz,“ vysvetľuje fanúšikom.

Beyoncé nie je úplný nováčik vo svete krásy. V roku 2010 predstavila svoj parfum Heat a v roku 2018 bola ambasádorkou značky L'Oréal Paris. 

Svojou značkou sa pridá medzi desiatky celebrít s vlastnou kozmetikou. Sú medzi nimi aj speváčky ako Ariana Grande, Rihanna či Alicia Keys, ale aj herci, modelky či influencerky. Či produkty Beyoncé uspejú, nestojí len na jej mene – v tomto článku vysvetľujeme, čo je potrebné na to, aby celebritná značka prežila dlhšie než pár mesiacov.

Domov
Zdieľať
Diskusia