Kráľovná sa chce venovať korune krásy.
Beyoncé zrejme spúšťa vlastnú kozmetickú značku. Nenápadný soft launch prebehol na Instagrame: na fotke sedí pred zrkadlom a na stole pred ňou sú neoznačené flakóny, ktoré pripomínajú vzorky z laboratórií. Pózuje bez mejkapu, s dokonalými medovozlatými kučerami a v ruke má kulmu.
Ak my a ďalšie médiá hádame správne, čoskoro asi predstaví svoju vlastnú líniu produktov na vlasy. Vzhľadom na krátky odkaz, ktorý k príspevku napísala, pôjde zrejme o produkty určené na kučeravé vlasy.
Späť ku koreňom
Speváčka zažíva skutočnú renesanciu: nazýva sa tak jej posledná štúdiovka, jej práve prebiehajúce turné a znovuzrodenie zrejme preniesla aj do biznisu. V príspevku opisuje, že jej prvá práca bola v kaderníctve: pomáhala s upratovaním v salóne svojej mamy. Kapela Destiny's Child mala svoje prvé vystúpenia práve v tomto salóne.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
„Stretla som tam množstvo podnikavých žien. Na vlastné oči som videla, ako naša starostlivosť a oslava vlasov môže priamo ovplyvniť našu dušu. Sledovala som, ako moja mama lieči a slúži mnohým ženám. Aj ja som sa veľa naučila na svojej vlasovej ceste a vždy som túžila niesť jej odkaz,“ vysvetľuje fanúšikom.
Beyoncé nie je úplný nováčik vo svete krásy. V roku 2010 predstavila svoj parfum Heat a v roku 2018 bola ambasádorkou značky L'Oréal Paris.
Svojou značkou sa pridá medzi desiatky celebrít s vlastnou kozmetikou. Sú medzi nimi aj speváčky ako Ariana Grande, Rihanna či Alicia Keys, ale aj herci, modelky či influencerky. Či produkty Beyoncé uspejú, nestojí len na jej mene – v tomto článku vysvetľujeme, čo je potrebné na to, aby celebritná značka prežila dlhšie než pár mesiacov.