Sleduješ pravidelne dianie na sociálnych sieťach?
Zatiaľ čo pred niekoľkými rokmi boli sociálne siete hobby, kde ľudia mohli ukázať svoju kreativitu, dnes sa z nich stal účinný marketingový nástroj. Či s tým súhlasíš, alebo nie, faktom je, že byť influencerom je už práca na plný úväzok. Príjmy influencerov sa navyšujú aj napriek nepriaznivej situácii vo svete. Podľa prieskumu na konci roku 2022 sa podiel platených príspevkov slovenských influencerov pohyboval na úrovni 43 %.
Najväčší počet spoluprác spomedzi slovenských známych tvárí má Jana Hrmová (219-tisíc sledovateľov), medzi najsledovanejšie Slovenky však patrí Veronika Rajek (4,7 milióna sledovateľov). Rebríčku najúspešnejších už roky kraľujú Gogo (970-tisíc sledovateľov) a Zuzana Plačková (875-tisíc sledovateľov). Zaujímavé je, že títo slovenskí influenceri si získali pozornosť aj zahraničných sledovateľov. Instagram využíva približne 1,3 milióna Slovákov a Facebook približne 2,5 milióna. Čoraz väčšiu pozornosť si získava aj Tiktok. Podľa získaných dát túto sociálnu sieť údajne využíva každý štvrtý Slovák.
Koho sleduješ ty a aký obsah na sociálnych sieťach ťa baví najviac? Aby sme mohli zistiť, ako vnímajú Slováci influencerov a marketing na sociálnych sieťach naozaj, potrebujeme vedieť aj tvoj názor. Tvoj čas si ceníme, a preto jeden šťastlivec získa ročné predplatné na náš web.