Výťažok z roadshow venuje Coca-Cola na dobrú vec.
Spoločnosť Coca-Cola spúšťa vianočnú kampaň so sloganom „The magic of giving“. Jej súčasťou je aj návrat ikonických kamiónov vo farbách značky v rámci roadshow po desiatkach českých a slovenských miest. Sviatočnú náladu bude Coca-Cola podporovať od novembra až do konca decembra.
Dlhoročný symbol prichádzajúcich Vianoc
Kampaň oslavuje nezastaviteľnú silu Vianoc spájať rodiny aj priateľov, aby spoločne prežili nádherné sviatky v duchu motta „Kúzlo byť spolu“. Súčasťou kampane budú tento rok po odmlke spôsobenej pandémiou opäť obľúbené ikonické kamióny Coca-Cola, ktoré sú už viac ako 25 rokov jedným zo symbolov prichádzajúcej vianočnej sezóny.
„Coca-Cola kamióny sa stali obľúbenou tradíciou, ktorá prináša do českých a slovenských miest vianočné kúzlo. Vianoce si vždy nájdu cestu, aby spojili rodiny, priateľov a často aj úplne cudzích ľudí prostredníctvom spoločne prežitých kúzelných chvíľ. Kampaň sa začína 7. novembra spustením TV spotu a bude 360-stupňová,“ hovorí Mária Drotárová, brand manažérka spoločnosti Coca-Cola pre Česko a Slovensko. Zahŕňať bude nielen televíziu, ale aj OOH médiá, obsah pre sociálne siete aj využitie známych influencerov či aktiváciu v obchodoch. Chýbať nebude ani národná spotrebiteľská súťaž v Coke aplikácii.
Takto sa to začalo
Ikonické kamióny spoločnosť Coca-Cola prvýkrát predstavila vo vianočnej kampani v roku 1995 v spolupráci s reklamnou agentúrou W. B. Doner. Špeciálne efekty mala vtedy na starosti spoločnosť Industrial Light and Magic, ktorá stála za trikmi napríklad vo filmovej sérii Hviezdne vojny, v Dobyvateľoch stratenej archy či v snímke Forrest Gump. Nekonečný prúd kamiónov mieriacich do miest bol v prvej reklame vytvorený z troch vozidiel osadených celkovo 90-tisíc žiarovkami.
Roadshow sa vracia a pomôže charite
Svoju púť po českých mestách odštartoval prvý z dvoch kamiónov 24. novembra v Čáslavi a roadshow sa skončí 21. decembra v Jihlave. Roadshow po Slovensku sa začala v Piešťanoch 3. decembra a kamión navštívi ďalšiu dvadsiatku miest. Svoje putovanie ukončí 22. decembra v Stupave. Kompletný zoznam miest a termínov nájdeš tu.
V každom meste bude okrem kamiónov pripravený sprievodný program so Santom a škriatkami nielen pre rodičov s deťmi, ale pre všetkých, ktorí sa chcú slávnostne naladiť. Chýbať nebude ani Coca-Cola Food Truck s horúcim vianočným nealko punčom z FuzeTea či vianočným nápojom Coca-Cola so škoricou a sladké či slané občerstvenie. Program sa bude začínať o 16. hodine. Santa dorazí o pol hodiny neskôr a zdrží sa až do pol siedmej.
Pomoc Červenému krížu
Okrem atmosféry Vianoc privezú kamióny tento rok aj akciu Kúzlo darovať, v rámci ktorej sa Coca-Cola spojila s Českým a so Slovenským Červeným krížom, aby pomohla ľuďom v núdzi. Za každú objednávku jedla a pitia či nákup vianočných predmetov daruje Coca-Cola tržbu Červenému krížu. Návštevníci na mieste vďaka špeciálnej LED obrazovke uvidia aj aktuálne vybranú sumu, takže budú môcť spoločne sledovať, ako suma určená na dobrú vec postupne rastie. Coca-Cola spoločne s účastníkmi podujatia venuje Červenému krížu v Česku a na Slovensku takmer 40 000 eur.
„Coca-Cola prináša to pravé vianočné kúzlo medzi ľudí už dlhé roky. Pri svojich aktivitách nikdy nezabúda na potrebné, preto ani tohtoročná vianočná kampaň nie je výnimkou. Prostredníctvom Červeného kríža aj tento rok obdarujeme ich klientov, aby pre nich sviatky boli radostnejšie,“ hovorí Veronika Nemcová, riaditeľka komunikácie a spoločenskej zodpovednosti Coca-Cola pre ČR a SR.
„Vážime si pokračujúcu spoluprácu so spoločnosťou Coca-Cola, ktorá každoročne v rámci vianočného obdobia nezabúda ani na potrebné. Vybranou sumou potešíme osamelých seniorov až v dvadsiatich mestách a obciach Slovenska, ktorí dostanú darčekové vianočné balíčky. Dúfame, že im takýmto darčekom spríjemníme vianočné chvíle,“ hovorí Zuzana Rosiarová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža.