Skús v móde zaexperimentovať a pozri sa na ňu inak ako ostatní.
Rozmanitá, individuálna, šialená, ale aj inšpirujúca. Móda má mnoho prívlastkov a možno ju aj ty sám chápeš trošku inak ako ostatní. Vďaka nej sa môžeš vyjadriť, môžeš sa s ňou zabaviť a dokonca hľadať samého seba. Či už máš pevne vyhranený štýl, alebo s módou experimentuješ, Zalando ti určite netreba predstavovať. Táto európska módna online platforma si pripravila kreatívnu kampaň, ktorá spája módu a umenie a rozhodne ťa bude zaujímať.
Móda na Zalande je rozmanitá
Kampaň #FindYourAngle ukázala rozmanitosť módy, ktorú Zalando ponúka, a vyvrcholila výstavou fotografií, ktoré zachytil známy slovenský fotograf Tomáš Thurzo. Výstava oslávila našu módnu kultúru a čerpala inšpiráciu z každého uhla individuality človeka.
Bola to dokonalá prehliadka rôznych unikátnych štýlov, ktoré na fotkách predviedla pestrá a inkluzívna skupina miestnych talentov. Na slovenskom trhu kampaň odprezentovali influncerka Naty Kerny, najznámejší slovenský vozičkár Bekim, modelka Yasmine Taty, zakladateľka tanečného štýlu Vogue na Slovensku Monika Prikkelová a mladý influencer Radovan Tlaskal.
Od nadčasových návrhárov po streetwear
„Každý deň so Zalandom je zábava! Cítim požehnanie, že dni s úsmevom na tvári v obklopení inšpiratívnych ľudí a krásnej módy môžem nazvať prácou,“ uviedla o spolupráci so Zalandom Naty Kerny. Zalando má neuveriteľných 45 miliónov aktívnych zákazníkov a ponúka komplexný módny sortiment, z ktorého si stopercentne vyberieš aj ty. Siaha totiž od high-endu po high-street a nájdeš tam všetko od nadčasových návrhárov až po streetwearové kúsky. So svojou ponukou ti Zalando skrátka poľahky umožní preskúmať tvoje individuálne štýly a vyjadriť, aký v móde skutočne si.
#FindYourAngle nadväzuje na letné spustenie platformy na Slovensku, ale aj v Litve, Slovinsku, Chorvátsku, Lotyšsku a Estónsku. Tak ako výstava #FindYourAngle, aj samotné spustenie predaja na Slovensku prebehlo kreatívne. Možno si spomínaš, že do ulíc vtedy vyšli slovenskí umelci aj influenceri v bezchybných outfitoch a predstavili tento e-shop s módou naozaj štýlovo. „Zalando pokračuje v rozprávaní svojich módnych príbehov na týchto nových európskych trhoch vytváraním momentov inšpirovaných módou zachytenou zo všetkých uhlov,“ hovorí Natalie Wills, riaditeľka marketingu v spoločnosti Zalando.
„Veríme v podporu sebavyjadrenia a táto kampaň je o predstavení širokého spektra módy dostupnej na Zalande novým zákazníkom. Navyše sme vytvorili rozmanité a inkluzívne predstavenie na každom trhu, ktoré ukazuje náš étos a kladie miestnu kultúru do centra nášho posolstva,“ dodala Natalie.