Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Tento obsah je sponzorovaný obsah spoločnosti IRISIMO.
23. septembra 2020 o 16:32
Čas čítania 2:25
Sponzorovaný obsah

TISSOT, CASIO, SEIKO, CALVIN KLEIN. Obľúbený slovenský e-shop s hodinkami svetových značiek mení meno

MÓDA HODINKY MÓDA
Uložiť Uložené

E-shop hodinky.sk, ktorý vznikol pred pätnástimi rokmi prechádza výrazným rebrandingom, zmenou názvu a domény.

Hodinky už dávno nie sú doplnkom, ktorý si kupujeme výhradne v kamenných obchodoch. Mnohí z nás dnes pri nákupe známych svetových značiek ako TISSOT, CASIO, SEIKO či CALVIN KLEIN s radosťou využijú pohodlnejšiu cestu, ktorou je nakupovanie online. Práve internetové prostredie ponúka predajcom možnosť ponúkať výrazne širší sortiment, často aj za výhodnejšie ceny.

Hodinky.sk sa zmenili na IRISIMO

Presne takýmto obľúbeným obchodom sa stal za dlhé roky pôsobenia aj e-shop hodinky.sk. Jeho tvorcovia sa však teraz rozhodli osviežiť značku a posilniť tak svoju povesť progresívneho predajcu, ktorého už veľmi dobre poznajú nielen na Slovensku, ale aj za hranicami.

Internetový obchod, ktorý vznikol pred pätnástimi rokmi, prešiel výrazným rebrandingom, zmenou loga, názvu a domény – z www.hodinky.sk sa mení na www.irisimo.sk

Aj keď sa mnohí prirodzene stránime zmien, pretože vnímame ako pohodlnejšie zostať v zabehnutých koľajách, odvážny krok slovenských zakladateľov má svoje opodstatnenie. Ak si sa aj ty niekedy zamýšľal nad tým, či je správny čas urobiť zmenu, nasledujúce slová majiteľa spoločnosti ti pomôžu vnímať rebranding ako logický krok aj pri stálici na trhu.

Nové LOGO Irisimo
Nové LOGO Irisimo Zdroj: Irisimo
 

Zmena je život

15 rokov v živote každého biznisu (aj e-shopu) je naozaj dlhá doba. Počas tohto obdobia dochádzalo aj v e-shope hodinky. sk k mnohým menším či väčším zmenám. Netreba však zabúdať na to, že názov a identita vznikali v roku 2005, kedy sme ešte mnohí o nakupovaní cez internet len snívali. 

Spoločnosť, ktorá sa úspešne presadila v predaji náramkových hodiniek a šperkov, má za sebou úspešné roky. Z malého stánku pôvodne v obchodnom dome vyrástla značka s tisíckami spokojných zákazníkov a pôsobnosťou vo viacerých európskych krajinách. Rozšíril sa aj sortiment - okrem hodiniek a šperkov pribudli slnečné okuliare aj módne doplnky.

Dôvodov na zmenu bolo viac

Rozšírenie sortimentu bolo prvým dôvodom na vznik nového brandu – rozsiahlu paletu tovaru bolo potrebné zastrešiť po jednu značku.

Ďalšie dôvody boli obchodné aj prozákaznícke – podnikanie na viacerých trhoch je pre predajcu jednoduchšie pod jednoznačným komunikovaním značky a spotrebiteľ taktiež ocení brand, ktorý je preňho zárukou kvality.

Hodinky svetových značiek teraz nájdeš pod novým menom. Známy slovenský e-shop prechádza rebrandingom
Zdroj: TISSOT

Pri rozhodovaní o zmene názvu a firemnej identity samozrejme zavážila aj skutočnosť, že spoločnosť pôsobí v rôznych krajinách pod viacerými menami. Pred spustením procesu rebrandingu to boli hodinky.sk, proHodinky.cz, proKarorák.hu, proCeasuri.ro, pričom v tom istom čase už značka IRISIMO oslovovala zákazníkov Bulharsku, Chorvátsku, Slovinsku, Poľsko a Litve.

Prečo IRISIMO? 

Základným pilierom nového názvu je referencia na mýtickú bohyňu dúhy Iris. Tú zvyčajne zobrazujú s trblietavým závojom. Je symbolom vzácneho momentu, počas ktorého si všetci naokolo všimnú opojnú krásu, vkus a štýl osoby ozdobenej niektorým z ponúkaných módnych doplnkov.

IRISIMO by malo byť tým vysneným miestom, kde každý nájde svoju vlastnú výnimočnosť a vyzdvihne svoje vlastné charakteristické črty, ktoré robia z osôb osobnosti. 

Juraj Bednár, CEO spoločnosti
Juraj Bednár, CEO spoločnosti Zdroj: Irisimo

„Potenciál nového fashion brandu IRISIMO je obrovský. Dáva nám väčšiu voľnosť a umožňuje lepšie reflektovať na požiadavky zákazníkov. Prirodzene, jeho pevným základom ostávajú náramkové hodinky, bez nich by to naozaj nešlo. Popri nich sa nám však otvára takmer nekonečné univerzum módy, ktorá má moc spraviť z nášho obchodu vysnené miesto, kde každý nájde svoju vlastnú výnimočnosť, vymaní sa z nudných stereotypov a kde sa bude cítiť príjemne,“ hovorí majiteľ spoločnosti Juraj Bednár.

Intuitívnejší e-shop s čistými líniami

Zmenou okrem názvu prešla aj samotná platforma a grafická identita. Jednoduchému a zároveň prehľadnému a prepracovanému webu dominujú čisté linie a vzdušnosť. Samozrejme, prináša isté výhody aj pre teba ako zákazníka – vďaka funkčnosti a intuitívnosti ti umožní pohodlný a rýchly výber.

Náhľad e-shopu
Náhľad e-shopu Zdroj: Irisimo

Okrem nového dizajnu prichádza IRISIMO s nádielkou nového sortimentu, ktorý sa týka rozširovania produktového portfólia aj o úplne nové a značky.

Samozrejme, svetoznáme stálice ostávajú, no už teraz sa k nim pridala napríklad prémiová slovenská značka Biatec, ktorej hodinky parametrovo smelo konkurujú omnoho drahšej švajčiarskej produkcii. 

Ako už býva zvykom, presvedčiť sa na vlastné oči môže znamenať viac než tisíc slov, viac teda nájdeš na irisimo.sk.

Náhľad e-shopu
Náhľad e-shopu Zdroj: Irisimo
Domov
Zdieľať
Diskusia