Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Nedeľa 19. 1. 2020 meniny má Drahomíra, Mário

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Móda - Módny seriál
1
Peter Hlavička
15. január 2020, 13:04
Čas čítania: 4:23

To najlepšie (a najbizarnejšie) z pánskeho Fashion Weeku v Miláne: Svietiace bundy, antény v ušiach alebo fake Gucci

Kolotoč Fashion Weekov sa práve začal a prvou dôležitou zastávkou bolo Miláno.

Peter Hlavička
15. január 2020, 13:04
Čas čítania: 4:23
To najlepšie (a najbizarnejšie) z pánskeho Fashion Weeku v Miláne: Svietiace bundy, antény v ušiach alebo fake Gucci
Zdroj: nssmag.com
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

S prezentáciami najnovších kolekcií luxusných módnych domov je to dnes pomerne zložité. Viaceré značky sa totiž rozhodli bojkotovať tradičné týždne módy a kolekcie vypustiť priamo do predaja alebo si namiesto módnej prehliadky zorganizovali vlastný druh prezentácie, mimo tradičného kalendára. 

Aj napriek tomu je však na scéne ešte stále dosť návrhárov, ktorí dodržujú zaužívané pravidlá a na nasledujúce týždne majú pripravené kolekcie jeseň/zima 2020. Najprv sa tak všetka pozornosť presunula minulý týždeň do Milána, kde sa od piatka do utorka vystriedalo vyše 50 renomovaných návrhárov. Hlavnou témou celého Fashion Weeku v Miláne bola tentokrát pánska móda a ak ťa zaujíma, čím na prehliadkových mólach zaujali známe značky, sleduj náš výber tých najlepších resp. najbizarnejších kúskov. 

 

V tomto článku sa dozvieš:
  • Aké najzaujímavejšie kúsky predstavili luxusné značky  v Miláne
  • Ktoré z nich by sa mohli stať v najbližších týždňoch populárne
  • Ako vyzerali najzaujímavejšie prehliadky v Miláne

 

Svietiace bundy od Fendi

Návrhárka Silvia Venturini je poslednou dedičkou z rodiny Fendi, ktorá je stále aktívnou súčasťou firmy. Na starosti má doplnky, detskú a pánsku líniu značky a nad svojou najnovšou kolekciou, ktorú označila výrazom „nová klasika“, rozmýšľala už od septembra minulého roka.

 

NAČÍTAŤ CELÝ ČLÁNOK BEZPLATNE
Podpor tvorbu kvalitného obsahu
Roky tvoríme kvalitné autorské články, ktoré nikde inde nenájdeš. Ak chceš viac takýchto článkov, predplať si REFRESHER+ a dostaneš ďalšie výhody.
CHCEM PODPORIŤ

Práve v tom čase totiž oslovila s ponukou na spoluprácu japonského návrhára menom Kunihiko Morinaga, ktorý bol jedným z ôsmich finalistov ceny LVMH a v Japonsku je známy aj vďaka svojej značke Anrealage. 

 

To najlepšie (a najbizarnejšie) z pánskeho Fashion Weeku v Miláne: Svietiace bundy, antény v ušiach alebo fake Gucci

 

Moderný muž už podľa Silvie dávno nevyužíva a ani nevie, načo slúžia niektoré komponenty tradičnej pánskej módy a namiesto vreciek na hodinky tak do svojich kúskov našila priehradky na kreditné karty alebo kapsičku na slúchadlá AirPods. Okrem toho sa na prehliadkové mólo dostali aj transformovateľné odevy, ako napríklad kožušinové a flanelové kabáty, ktoré sa dajú odzipsovať na kabát či krátke bolero. 

 

To najlepšie (a najbizarnejšie) z pánskeho Fashion Weeku v Miláne: Svietiace bundy, antény v ušiach alebo fake Gucci

 

Po nadrozmerných kožených nákupných taškách a chelsea boots topánkach na platforme s monogramom Fendi však na konci prehliadky prišiel ten najzaujímavejší moment. Modeli sa zastavili na rôznych miestach prehliadkového móla, zo stropu sa spustili UV svetlá a outfity, ktoré boli biele, zrazu začali meniť svoje farby. Svetlocitlivé materiály nie sú dávno vo vysokej móde žiadnou novinkou, ale v prípade značky Fendi išlo jednoznačne o zaujímavý úkaz. 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Fendi (@fendi) on

 

Tenisky so septum piercingom

Návrhár Neil Barrett síce nepatrí medzi tých najdiskutovanejších módnych tvorcov súčasnosti, ale jeho účasť na Fashion Weekoch býva vítaná. Počas sobotňajšej prezentácie svojej kolekcie jeseň/zima 2020 zaujal najmä obuvou, presnejšie teniskami, ktoré vyšli zo spolupráce s čínskou značkou Li-Ning

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Li-Ning (@lining.official) on

 

Tá sa v posledných rokoch aktívne snaží konkurovať tradičným výrobcom športovej obuvi ako Nike alebo adidas a okrem paluboviek NBA, kam sa dostal tento brand vďaka spolupráci s basketbalistom Dwaynom Wadom, sa Li-Ning snaží získať reputáciu aj cez vysokú módu. Tenisky Lion Dance, ktoré sme tak po prvýkrát mohli vidieť práve v Miláne, zaujmú okrem svojej šialenej chunky podrážky najmä septum piercingom, prevlečeným cez očko na jazyku. 

 

Antény v ušiach u Marcela Burlona

Návrhára Marcela Burlona si pamätáme najmä z obdobia okolo roku 2014, kedy sa preslávil mikinami a tričkami s motívmi vtáctva z oblasti jeho rodnej Patagónie. Na svoje korene nezabúda vo svojich kolekciách ani dnes a aj keď etnické vzory sa okrem kabátov, búnd alebo svetrov stali podkladom aj pre samotné prehliadkové mólo, najviac údivu vzbudili jeho šperky. 

 

To najlepšie (a najbizarnejšie) z pánskeho Fashion Weeku v Miláne: Svietiace bundy, antény v ušiach alebo fake Gucci

 

Okuliare totiž vznikli zo spolupráce s talianskou značkou RETROSUPERFUTURE, o šperky sa postaral newyorský brand umelec vystupujúci pod menom CHRISHABANA a jeho náušnice, resp. štuple do uší pripomínajúce antény patrili medzi najkurióznejšie pánske šperky, aké sme mohli na milánskom Fashion Weeku vidieť. 

 

To najlepšie (a najbizarnejšie) z pánskeho Fashion Weeku v Miláne: Svietiace bundy, antény v ušiach alebo fake Gucci

Lego tenisky Prada

Ďalšou značkou, ktorá sa rozhodla vsadiť na spojenie futurizmu a klasiky bola Prada a jej nedeľňajšia prehliadka sa mohla tešiť z bohatej účasti celebrít. Väčšina modelov mala na nohách obuté čudné gumáky, ktorých alternatívy sme mohli vidieť aj v kolekciách značiek Dolce & Gabbana a Ferragamo, ale v rámci obuvi vytŕčali najmä hranaté tenisky s plastovým panelom na zvršku.

 

To najlepšie (a najbizarnejšie) z pánskeho Fashion Weeku v Miláne: Svietiace bundy, antény v ušiach alebo fake Gucci

 

Tieto tenisky by mali byť údajne tretím pokračovaním modelu Cloudbust, ktorý značka uviedla do predaja ešte v roku 2017 a dodnes patrí medzi jej najpopulárnejšie siluety. Podstatná časť kolekcie a rovnako aj prehliadkové mólo však bolo štylizované do témy jazdectva a okrem 3D siluety muža na koni a takzvaných jodhpur nohavíc sa medzi doplnky dostali aj bolo kravaty s logom Prada, ktoré svojho času nosil každý správny kovboj.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Prada (@prada) on

Fake Gucci

V roku 2020 oslavuje Alessandro Michele päť rokov od svojho nástupu na pozíciu hlavného kreatívneho riaditeľa u značky Gucci a aj keď by mu vedenie mohlo za jeho prínos doslova ruky bozkávať, začiatok novej dekády so sebou priniesol zopár zásadných zmien.

 

Pánske a dámske kolekcie vychádzali z rovnakého kreatívneho základu a pred tromi rokmi sa ich tak značka rozhodla spojiť do jednej veľkej sezónnej prehliadky. Tomu je však už od roka 2020 koniec a v Miláne sme tak mohli po troch rokoch vidieť prvú samostatnú pánsku módnu prehliadku. 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Vogue Hommes (@voguehommes) on

 

S podtitulom „Smells Like Teen Spirit“  sa Alessandro rozhodol postaviť podstatnú časť svojej prehliadky okolo ikonického štýlu Kurta Cobaina, no naprieč celou kolekciou sme mohli vidieť aj množstvo tradičných odkazov na módu 70-tych rokov resp. georgiánsky a viktoriánsky štýl.

 

Ponuka na jeseň a zimu 2020 bola tým pádom poriadna nálož a popri obrovskom kvyadle, ktoré bolo uprostred prehliadkového móla a hudbe Marilyna Mansona znejúcej z reproduktorov, si možno diváci ani nevšimli, že Gucci predstavilo novú siluetu tenisiek pripomínajúcu model Air Max 720 od značky Nike. 

 

To najlepšie (a najbizarnejšie) z pánskeho Fashion Weeku v Miláne: Svietiace bundy, antény v ušiach alebo fake Gucci

 

Najväčším trhákom kolekcie a zároveň produktom, ktorý budeme ešte vidieť v móde tento rok veľmi veľa, boli kufre a tašky s archívnym vzhľadom v kombinácii hnedej kože a sivého monogramu. Tie boli totiž z jednej strany označené veľkým žltým nápisom „FAKE“ a z druhej strany mali zase nápis „NOT“. Téma nelegálnych kópií luxusného oblečenia nie je v Alessandrovej tvorbe žiadnou novinkou, ale na základe aktuálneho vývoja je zrejmé, že podobné priamočiare kúsky majú vždy najväčší úspech. 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: highsnobiety.com, vogue.comNáhľadový obrázok: Kuba Dabrowski/WWD Tagy: fashion week, milano, trendy
Pridaj sa k tým, ktorí nás podporili. Predplať si R+ VIAC
Ohodnoť článok
2
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.