Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Pondelok 21. 9. 2020 meniny má Matúš

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Sponzorovaný obsah

Tento obsah je sponzorovaný obsah spoločnosti ZSSK.

Čo je sponzorovaný obsah?

Inzerent dodal podklady ku článku, definoval, čo má článok obsahovať a komunikovať, text písal na základe zadania niekto z Refresheru.

Refresher - Web
3
Inzercia
31. december 2019, 13:43
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Si zúfalý z meškania vlaku? Na najrušnejšej trati ťa železnice odškodnia

Učíš sa žiť efektívne, a potom príde situácia, ktorá ti môže zobrať aj dve hodiny života. Dáme ti tip, ako získať odškodnenie.

Inzercia
31. december 2019, 13:43
Si zúfalý z meškania vlaku? Na najrušnejšej trati ťa železnice odškodnia
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
3
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Bratislavská Hlavná stanica je počas sviatkov rušné miesto. Najhustejšie je pred tabuľami s odchodmi, kde cestujúci hypnotizujú číslo svojho spoja a nástupišťa, ktoré majú každú chvíľu ohlásiť. Hneď ako sa tak stane, dav sa rozdelí, a časť z neho sa ponáhľa smerom k vlaku.

 

Ak tu niekto oddychuje, tak na schodoch alebo v čakárni, s vyloženými nohami na svojom cestovnom kufri. V lepšom scenári sú to tí, čo prišli priskoro. Ak sa ocitneš medzi tými, ktorých spoj mešká, železnice ti vyjdu v ústrety. V prípade dlhšieho oneskorenia ti vyplatia odškodné bez ohľadu na jeho príčinu. Toto platí na najviac vyťaženej trati Bratislava - Košice, teda na 32 vlakoch, ktoré na tejto trati premávajú. 

 120 minút navyše vo vlaku alebo stanici. Čo môžeš robiť, keď máš meškanie?

 

Slovenské železnice každý deň vypravia 1500 vlakov, v ktorých sa za rok vystrieda viac ako 70 miliónov cestujúcich. Pri tak veľkom množstve spojov sa meškaniu niektorých z nich dá zabrániť iba ťažko. Vlaky obsluhujú ľudia a ich plynulá prevádzka často závisí od viacerých nepredvídateľných faktorov. Sú medzi nimi technické problémy, zlé počasie alebo nehody na priecestiach. Niečo sa však predsa len ovplyvniť dá: služby zákazníkom. 

 

Vrátenie peňazí môžeš začať riešiť po 60 minútach meškania. Ako cestujúci za zdržanie v trvaní 60 – 119 minút získaš naspäť 50 % a pri meškaní 120 a viac minút 100 % zo zaplateného jednorazového cestovného na daný vlak a úsek. SUPERGARANCIA ZSSK ti bude dostupná iba vtedy, ak si lístok kúpiš cez svoje zákaznícke konto ZSSK cez internet v minimálnej sume 3 €. O dôvod viac využívať predaj lístkov v e-shope na stránke ZSSK či cez mobilnú appku. 

Čo môžeš robiť, keď má zdržanie práve tvoj spoj? 

 

 

Bez ohľadu na to či študuješ, pracuješ alebo máš prázdniny a kopu voľného času, každý deň musíš robiť rozhodnutia, čo spravíš s 24 hodinami, ktoré máš. Aby si zbytočne nemrhal časom, je pár vecí, ktoré môžeš urobiť ešte predtým, ako vyrazíš na vlakovú stanicu. 

 

Zisti si aktuálnu polohu vlaku a jeho prípadné meškanie. To ti ukáže vyhľadávač spojenia ZSSK, ako aj mobilná appka Ideme vlakom cez ktorú si môžeš kúpiť lístok online či vyhľadávanie aktuálnej polohy vlakov s interaktívnou mapou. Dobrý zdroj na sledovanie aktuálnej situácie na tratiach je tiež Twitter železníc @zssk_mimoriadne

 
Čo môžeš robiť, keď má tvoj vlak meškanie? Peniaze ti vrátia aj online

 

Keď ťa meškanie zasiahne vo vlaku, neostáva ti nič iné, iba sa zmieriť so situáciou. Skrátiť si čakanie môžeš v reštauračnom vozni, ktorý testoval aj foodblogger a jeho jedálny lístok nájdeš napríklad tu. V rámci inovácií sa železnice rozhodli priniesť viaceré novinky. Vyskúšať tak môžeš niekoľko chodov vrátane predjedla a dezertu, najnovšie v ňom môžeš nájsť napríklad Sushi, hovädzie teriyaki alebo gaštanový krém, talianske espresso a remeselné pivo. 

 

Nezabudni, že vlaky sú vybavené aj bezplatným wifi pripojením, ktoré môžeš kedykoľvek využiť.  

 

Železnice ti vrátia peniaze za meškanie. Kedy dostaneš 100% sumy lístka?

 

 

Ako využiť SUPERGARANCIU ZSSK?
  1. Založ si zákaznícke konto ZSSK.
  2. Kúp si prostredníctvom svojho zákazníckeho konta cestovný lístok v aplikácii Ideme vlakom (Android, iOS) alebo cez e-shop ZSSK.
  3. Vytlačený alebo elektronický cestovný doklad ukáž pri kontrole vlakovému personálu.
  4. V prípade meškania vlaku máš so skontrolovaným elektronickým cestovným dokladom (buď bol nasnímaný vlakvedúcim do prenosného zariadenia, alebo je na ňom odtlačok pečiatky) na supergarantovanej trati (vlaky IC na linke Bratislava – Košice a vlaky RR na linke Bratislava – Žilina) nárok na vrátenie peňazí podľa výšky meškania.
  5. Nárok na odškodnenie si uplatni na tomto linku.

    Žiadosť ti železnice vybavia najneskôr do 30 dní od jej prijatia.
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Tagy: ZSSK
Ohodnoť článok
2
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.