Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Štvrtok 29. 10. 2020 meniny má Klára

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
News
0
Jakub Paulík
24. november 2019, 12:16
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Facebook by Hitlerovi umožnil pridávať reklamy proti židom, tvrdí komik Sasha Baron Cohen

Cohen je známy tým, že si nedáva servítku pred ústa.

Jakub Paulík
24. november 2019, 12:16

Keby Facebook existoval v 30. rokoch minulého storočia, umožnil by Hitlerovi vytvoriť platformu pre šírenie jeho antisemitského presvedčenia, myslí si komik a herec Sasha Baron Cohen. Svojimi slovami chcel na príklade ukázať, akým spôsobom funguje cielená politická reklama na sociálnych sieťach.

 

Pri príhovore na konferencii Anti-Defamation League Cohen ďalej kritizoval Google, Twitter či YouTube, informuje BBC. Menované firmy označil za najväčšiu propagandistickú mašinériu v histórii ľudstva.

 

Ak im zaplatíte, Facebook vypustí akúkoľvek ‚politickú reklamu‘ akú požadujete, aj keď ide o lož. A dokonca vám pomôžu zamerať tieto lži na konkrétnych užívateľov, aby ste dosiahli maximálny možný efekt. Keby Facebook existoval v období 30. rokoch minulého storočia, podľa tejto zvrátenej logiky by umožnil Hitlerovi zverejňovať 30-sekundové reklamy na šírenie jeho ‚riešenia židovského problému‘,“ tvrdí Cohen.

 

 

Facebook sa voči jeho obvineniam bráni. „Odstraňujeme účty, ktoré sa zasadzujú za násilie a taktiež každého, kto ho schvaľuje alebo podporuje. Nikto – vrátane politikov – nemôže na Facebooku obhajovať alebo propagovať nenávisť, násilie alebo masovú vraždu,“ tvrdia vo svojom stanovisku.

 

Populárnemu zabávačovi prekáža, že sa prostredníctvom platenej reklamy môžu pretláčať rôzne dezinformácie, čím sa medzi ľuďmi z celého sveta šíria mnohé nenávistné lži.

 

Twitter ešte v minulom mesiaci prisľúbil, že od 22. novembra tohto roku zakáže akúkoľvek politickú reklamu. Obmedzenie cielenej politickej reklamy by mal čoskoro podstúpiť aj Google.

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: bbc.comNáhľadový obrázok: Guardian News / YouTube screenshot Tagy: facebook, Sacha Baron Cohen, reklamy, sociálne siete, Cielenie reklamy
Ohodnoť článok
3
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
News
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.