Obľúbená speváčka dlhodobo razí myšlienku tolerancie. V rámci jej značky je pre ňu prvoradé, aby sa ženy cítili sebavedomo.
Nie je tajomstvom, že sa Rihanna aktuálne venuje aj tvorbe svojho ďalšie albumu, primárne sa však stále zameriava na svoju značku spodného prádla Savage x Fenty.
S tou sa jej pred pár dňami podarilo, snáď už definitívne, zmeniť módny priemysel. Minimálne v disciplíne bielizne pre ženy, keďže všetkým na prestížnom Fashion Weeku v New Yorku ukázala, že ideál ženskej krásy nie je o vychudnutých modelkách. Dokonca v tejto súvislosti menovite spomenula aj svoju, dnes už veľmi priamu, konkurenciu Victoria's Secret.
„Páči sa mi, ako choreografka Parris Goebel dokáže pripraviť všetko tak, aby to vyzeralo sexy aj napriek tomu, že neprezentujeme spoločenský ideál toho, ako má niečo sexy vyzerať. Nezaujímajú ma vychudnuté modelky Victoria’s Secret,“ prezrádza Rihanna v rozhovore pre Business of Fashion.
My sme sa aktuálne dočkali aj veľmi podrobného fotoreportu, ktorý nájdeš na stránke Popsugar. Máme možnosť vidieť, že Rihanna v naozaj siahla po modelkách bez rozdielu veľkostí oblečenia, tvarov alebo rás. Potvrdzuje svoje slová, že v prvom rade jej ide o to, aby sa žena cítila v prádle Savage x Fenty čo najsebavedomejšie a prirodzene.
Kráska z Barbadosu si taktiež uvedomuje, že odprezentovať myšlienku pred ľuďmi na udalosti nemusí stačiť, a tak sa rozhodla využiť spoluprácu so streamovacou platformou Amazon Prime Video, kde nájdeš 51-minútový záznam celej show. Video si môžeš pozrieť aj v rámci 30-dňovej skúšobnej doby.