Gizka pokračuje v svojom dobíjaní internetu na sociálnych sieťach aj na YouTube. Tentokrát si do štúdia pozvala známeho youtubera.
Najpopulárnejšia slovenská televízna babička s vlastným profilom na Instagrame už dostala hlášky ako Šokantné alebo Idem, riešim! aj na najväčší slovenský hip-hopový festival, kde sa jej podarilo prebojovať dokonca až na veľké pódium.
O pozornosť rapovej komunity sa ešte bude uchádzať aj skladbou, tej sa však dočkáme až vtedy, keď na svojom YouTube kanáli dosiahne 30-tisíc odberateľov.
Gizka Oňová veľmi dobre vie, že keď chce na slovenskom internete preraziť, musí rozbehnúť aktivity na viacerých frontoch, a tak teraz do svojho štúdia pozvala populárneho youtubera menom PPPeter. Zisťuje, prečo vlastne tvorí videá v angličtine a čo všetko zažil na svojich cestách.
Pre svojich sledovateľov získava množstvo cenných rád a cestovateľských tipov. Dozvieš sa, kde v Afrike sa hovorí po maďarsky, či sa dá platiť kartou, na akej úrovni je zdravotná starostlivosť o malarických pacientov a napríklad aj ktorý štát sa dá precestovať krížom krážom za 30 €.
Práve to je totiž suma, ktorá Gizku prekvapila, keď si jej vnuk otvoril Študentský účet v Tatra banke. Bonus získal „len tak“ a ona chce teraz celému svetu povedať, že mladí ľudia môžu získať skoro 1 000 slovenských korún veľmi jednoduchým spôsobom.
Gizka a PPPeter sa dohodli hneď aj na zaujímavej súťaži, kde budú mať obaja možnosť ochutnať to, čo ešte nikdy predtým. Vedomostné otázky zamerané na spevákov z repete a iné na míle vzdialené témy obom súťažiacim tak okorenili hlavne tresty v prípade nesprávnej odpovede.
Televízna babička varila špeciality ako srdiečka, bravčový jazyk alebo halászlé, jej súper PPPeter priniesol exotické pochúťky z ciest. Ako reagovala Gizka na smradľavé ovocie durian či larvy, červíky a mini chobotničky sa už dozvieš v samotnom videu. No a keďže nová hviezda sociálnych sietí kritizovala svojho mladšieho kolegu za nedostatočne cestovateľský outfit, priniesol aj špeciálne oblečenie.
Gizke sa zatiaľ naozaj darí dobíjať internet. Na svojom YouTube kanáli ma v súčasnosti viac ako 18-tisíc odberateľov. Naviac sľúbila, že ak dosiahne 30030 odberateľov na YouTube kanáli, uverejní svoj debutový rapový klip v plnej paráde. Chvíľu si teda ešte budeme musieť počkať, ak si však zvedavý, čo sa jej podarilo vytvoriť, pomôcť môžeš aj ty.
Na Instagrame @gizkariesi ju sleduje 6-tisíc ľudí. Keďže postupne vyzýva obrovské mená sociálnych sietí vrátane Rytmusa aj Momy, dá sa predpokladať, že jej pomôžu čoskoro prekročiť aj magickú 5-cifernú hranicu. Zatiaľ sa nechajme prekvapiť, čo si pre nás ešte pripraví.