Ide o kampaň v spolupráci so značkou Rexona, v rámci ktorej sa populárny raper pokúsi rozhýbať Čechov a Slovákov.
Rytmus pred pár dňami pridal na svoje sociálne siete video, v rámci ktorého povedal, že sa chystá otvoriť najväčšie fitness centrum v strednej Európe. Okamžite sa rozbehlo množstvo diskusií o tom, kde by sa mohla budova nachádzať a koľko by mala stáť permanentka.
Jeho vyhlásenie bolo dôveryhodné aj kvôli tomu, že má sám k aktívnemu športu a trénovaniu veľmi blízko. Teraz sa však dozvedáme, že ide o kampaň v spolupráci so značkou Rexona a jej cieľom je v prvom rade rozhýbať Slovákov a Čechov, pretože patríme medzi národy, ktoré na tom zdravotne nie sú v porovnaní so zvyškom sveta najlepšie.
Najpopulárnejší československý raper odhaľuje, že fitness centrom je pre každého z nás celé mesto, fyzickú aktivitu môžeme vyvíjať kedykoľvek a úplne zadarmo. Je dôležité uvedomiť si to ešte predtým, ako začnú prichádzať výhovorky, prečo sa to nedá.
Zdravý životný štýl pomáha aj psychike človeka a práve Rytmus a jeho aktívny prístup by mohol byť pre mnohých jeho fanúšikov dobrým príkladom. Viac už ale v samotnom sprievodnom videu ku kampani.