Coca-Cola, Slovakia Chips a mnohé ďalšie značky reagujú na MS v hokeji po svojom.
Pred niekoľkými rokmi ešte spočívali marketingové kampane počas MS v hokeji jednoducho v tom, že si v lokálnej krčme dostal zadarmo borovičku pri strelenom góle Slovákov. V poslednej dobe sa však už aj známe firmy čoraz viac do hokejového diania zapájajú a fanúšikom prinášajú nielen zaujímavé akcie, ale aj reklamy a spolupráce, na ktoré sa dá pozerať.
V článku sme teda zhrnuli, ako komerčné značky reagujú na hokejový ošiaľ, ktorý je špecifický aj tým, že sa tentokrát koná u nás doma. Košice a Bratislava už naplno fandia a je na čase sa pridať. Aj samotná nominácia nasvedčuje, že by sme sa mohli dočkať lepšieho výsledku.
Trojdres Slovakia Chips
Oficiálnym partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja a Slovenskej hokejovej reprezentácie je aj značka SLOVAKIA. Tá vymyslela trojdres, ktorý má reprezentovať myšlienku spoločného fandenia v jednom spoločnom drese. V rámci svojej značky má toto spojenie ešte reflektovať prepojenie medzi slanými pochutinami a zároveň emotívnymi chvíľami, ktoré si s hokejom spájame.
Vtipný trojdres si môžeš vyskúšať v uliciach Košíc a Bratislavy pred zápasmi od 10. mája. Tento nápad sa pozdáva aj slovenským hokejistom vrátane tých, ktorých uvidíme korčuľovať za náš tím. Sympatická myšlienka dokonca na prvý pohľad nevyzerá ani úplne neprakticky, ako by si niekto mohol myslieť. Nemáme žiadne pochybnosti o tom, že o fotky v trojdrese bude obrovský záujem, sleduj hashtag #vjednomdrese.
Faux pas v podaní Budiš
Trochu nešťastným spôsobom pristúpila k MS v hokeji značka minerálnej vody Budiš. Tá sa rozhodla pripraviť rôzne etikety venované jednotlivým reprezentáciám, pričom nechýbala ani nemecká. Pri hokejistovi sa však objavila časť z hymny, ktorú si prisvojil nacistický režim a neskôr bola zakázaná.
Médiá to dali značke obzvlášť pocítiť a za prešľap sa hneď ospravedlnili spoločne s agentúrou, ktorá stála za kreatívou kampane. Podľa dostupných informácií Trendu boli všetky fľaše s touto etiketou okamžite stiahnuté z predaja a aj keď si zástupcovia uvedomujú, že neznalosť neospravedlňuje, hlboko ľutujú, čo spôsobili.
Explo, Joe Trendy a Selassie trénujú s Hossom a Coca-Colou
Coca-Cola je jedným z hlavných partnerov celého šampionátu na Slovensku, takže sa pochopiteľne nemohla nechať zahanbiť. Keďže sme v roku 2019, rozhodla sa osloviť známe tváre domáceho internetu a poňať celý nápad inak ako všetci ostatní. Ako výstupy máme možnosť vidieť aj vlogy na YouTube kanáloch Selassieho a Expl0iteda, ktorí boli hlavnými tvárami.
Spoločne s Joe Trendym mali možnosť zatrénovať si na prázdnom štadióne, a to za prítomnosti samotného Mariána Hossu. Ten im predal zopár vzácnych skúseností z NHL a mali možnosť vyskúšať si tréning ako profesionálni hokejisti. Aj keď, samozrejme, v miernejšom tempe. V samotných videách máme možnosť vidieť, že si to všetci užili a vďaka Coca-Cole si splnili tajný sen.
Akcia v Burger Kingu
Samozrejme, v rámci MS nechýbajú ani výhodné akcie, pričom si na svoje prídu obzvlášť fanúšikovia Burger Kingu. Ten vytvoril hojekové menu, v rámci ktorého dostaneš za 9,90 eur 4x Whopper Junior, obrovské hranolky a limetkovú Pepsi, plus kečup alebo majonézu.
Ak sa teda potrebuješ pred zápasmi našej reprezentácie poriadne posilniť, vyzerá to ako ideálna voľba. Aj keď, v tomto prípade pravdepodobne ešte budeš potrebovať asi pomôcť, teda v prípade, že si netrúfaš na túto porciu pre dvoch sám. Čaká ťa však minimálne taký boj ako našich chlapcov počas troch tretín.
Gáborík zbiera peniaze pre mladé talenty
Sympatickú iniciatívu spustili aj Gáborikovci v spolupráci so športovou značkou 4F. Keď si zakúpiš špeciálne tričko, polovica peňazí poputuje na Nadáciu Mariána Gáboríka, ktorý sa dlhodobo venuje podpore mladých slovenských talentov. Obzvlášť záujemcovia o šport, ktorí si nemôžu dovoliť všetko vybavenie k tomu, aby mohli začať hrať hokej, sa tak môžu dočkať obrovskej podpory.
Marián organizuje aj rôzne sústredenia, ktoré sú finančne náročné a tento dobročinný krok oceňujeme všetkými desiatimi. Zároveň platí, že tričko môžeš využiť počas fandenia našej reprezentácie a keďže je vyrobené z kvalitného materiálu, pravdepodobne ho zo šatníka nevyhodíš ani po MS.
Vlakom na hokej
Počas svetového šampionátu vypraví národný dopravca až sedem mimoriadnych vlakov pre fanúšikov. „Hokejové ícečko“ – IC 521 MACEJKO, ktorému prepožičal meno oficiálny maskot hokejových MS, bude premávať na trase Bratislava - Košice o 6:01 vždy v dni, kedy hrajú naši chlapci zápasy v metropole východu v rámci základej časti. Zároveň bude posilnené o štyri vozne II. triedy a spoločenský vozeň pre fanúšikov.
Po nástupe ešte dostaneš darček od ZSSK – fanúšikovský šál a že ide o skutočné hokejové šialenstvo dokazuje aj podoba vozňov. Tie navrhol dizajnér Stano „JAS“ Malák. V deň zápasov slovenskej reprezentácie sa dostaneš aj naspäť do Bratislavy. Mimoriadny vlak IC 526 MACEJKO odchádza z košíc o 23:17. Mimochodom, národný dopravca bude okrem priaznivcov hokeja na zápasy prepravovať aj hráčov, rozhodcov a delegátov.
Fandiace ponožky
No a ak ti ešte nebolo dosť kúskov oblečenia na fandenie, tak obchod Dedoles predáva hokejové ponožky, s ktorými bude tvoj outfit na nasledujúcich pár dní absolútne kompletný. Samozrejme, nezabudni si zadovážiť aspoň dva páry, aby si si ich mohol striedať a práčku priprav na poriadny výkon.