Každý zákazník odteraz kedykoľvek počas viazanosti môže prejsť z paušálu Happy do paušálu ÁNO.
Dnes si už každý nielen mladý človek potrpí na tom, aby mal vo svojom smartfóne paušál, ktorý obsahuje aj tučný balíček dát. Telekom ešte v minulom roku navyšoval objemy aj o 15 GB, vtedy sa však zmena týkala iba paušálov ÁNO.
Teraz sa však dozvedáme radostnú novinku, keďže každý zákazník Telekomu dnešného dňa môže kedykoľvek počas viazanosti prejsť z paušálu Happy do paušálu ÁNO.
Môžeš teda využívať ešte viac dát a byť tak v intenzívnejšom spojení s blízkymi, keď práve nie ste spolu. Telekomu je jasné, že byť silným dátovým operátorom je v dnešnej dobe kľúčové a všetko dôležité sa dozvedáme aj v novom spote, už tradične s Bekimom.
Ten tentokrát vznikal na novom národnom štadióne. Ústredným motívom je futbalový zápas, kde symbolicky vidíme, ako nikto nezostal mimo hry. V prenesenom význame to znamená, že magentový operátor vypočul želania zákazníkov a zariadil, nech si to najlepšie od Telekomu môžu užívať všetci.
Bekim je v novej reklame v náročnej úlohe rozhodcu, ktorý má však svoje vlastné pravidlá. Viac sa už ale dozvieš vo videu nižšie, ktoré je opäť dôkazom, že aj oficiálne spoty môžu byť zábavné a vizuálne atraktívne. Autorom kampane je agentúra MUW Saatchi & Saatchi.