Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Nedeľa 25. 10. 2020 meniny má Aurel

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
V spolupráci

Obsah vznikol v spolupráci s Telekom.

Čo je v spolupráci?

Jedná sa o obsah, ktorý chcel REFRESHER vytvoriť, ale vznikol aj vďaka spolupráci s inzerentom. Inzerent do obsahu nezasahoval vôbec, maximálne poskytol informácie, fakty a návrhy na úpravu.

Tech - Mobily
11
Viktor Kniš
18. apríl 2019, 10:54
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Telekom vie, ako na to: Obrovské množstvo dát si môžu teraz užívať všetci zákazníci

Každý zákazník odteraz kedykoľvek počas viazanosti môže prejsť z paušálu Happy do paušálu ÁNO.

Viktor Kniš
18. apríl 2019, 10:54
Telekom vie, ako na to: Obrovské množstvo dát si môžu teraz užívať všetci zákazníci
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
11
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Dnes si už každý nielen mladý človek potrpí na tom, aby mal vo svojom smartfóne paušál, ktorý obsahuje aj tučný balíček dát. Telekom ešte v minulom roku navyšoval objemy aj o 15 GB, vtedy sa však  zmena týkala iba paušálov ÁNO.

 

Teraz sa však dozvedáme radostnú novinku, keďže každý zákazník Telekomu dnešného dňa môže kedykoľvek počas viazanosti prejsť z paušálu Happy do paušálu ÁNO

 

 

Môžeš teda využívať ešte viac dát a byť tak v intenzívnejšom spojení s blízkymi, keď práve nie ste spolu. Telekomu je jasné, že byť silným dátovým operátorom je v dnešnej dobe kľúčové a všetko dôležité sa dozvedáme aj v novom spote, už tradične s Bekimom.  

 

Ten tentokrát vznikal na novom národnom štadióne. Ústredným motívom je futbalový zápas, kde symbolicky vidíme, ako nikto nezostal mimo hry. V prenesenom význame to znamená, že magentový operátor vypočul želania zákazníkov a zariadil, nech si to najlepšie od Telekomu môžu užívať všetci

 

Bekim je v novej reklame v náročnej úlohe rozhodcu, ktorý má však svoje vlastné pravidlá. Viac sa už ale dozvieš vo videu nižšie, ktoré je opäť dôkazom, že aj oficiálne spoty môžu byť zábavné a vizuálne atraktívne. Autorom kampane je agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
2
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.