Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Obsah vznikol v spolupráci s Telekom.
18. apríla 2019 o 10:54
Čas čítania 0:00
Viktor Kniš

Telekom vie, ako na to: Obrovské množstvo dát si môžu teraz užívať všetci zákazníci

Telekom vie, ako na to: Obrovské množstvo dát si môžu teraz užívať všetci zákazníci
TECH
Uložiť Uložené

Každý zákazník odteraz kedykoľvek počas viazanosti môže prejsť z paušálu Happy do paušálu ÁNO.

Dnes si už každý nielen mladý človek potrpí na tom, aby mal vo svojom smartfóne paušál, ktorý obsahuje aj tučný balíček dát. Telekom ešte v minulom roku navyšoval objemy aj o 15 GB, vtedy sa však  zmena týkala iba paušálov ÁNO.

Teraz sa však dozvedáme radostnú novinku, keďže každý zákazník Telekomu dnešného dňa môže kedykoľvek počas viazanosti prejsť z paušálu Happy do paušálu ÁNO

Odporúčané
Vianoce sú tu: Telekom výrazne navýši tvoj objem dát aj o 15 GB Vianoce sú tu: Telekom výrazne navýši tvoj objem dát aj o 15 GB 23. októbra 2018 o 15:41

Môžeš teda využívať ešte viac dát a byť tak v intenzívnejšom spojení s blízkymi, keď práve nie ste spolu. Telekomu je jasné, že byť silným dátovým operátorom je v dnešnej dobe kľúčové a všetko dôležité sa dozvedáme aj v novom spote, už tradične s Bekimom.  

Ten tentokrát vznikal na novom národnom štadióne. Ústredným motívom je futbalový zápas, kde symbolicky vidíme, ako nikto nezostal mimo hry. V prenesenom význame to znamená, že magentový operátor vypočul želania zákazníkov a zariadil, nech si to najlepšie od Telekomu môžu užívať všetci

Bekim je v novej reklame v náročnej úlohe rozhodcu, ktorý má však svoje vlastné pravidlá. Viac sa už ale dozvieš vo videu nižšie, ktoré je opäť dôkazom, že aj oficiálne spoty môžu byť zábavné a vizuálne atraktívne. Autorom kampane je agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Domov
Zdieľať
Diskusia