Začína obdobie vianočných reklám, kedy majú firmy možnosť dokázať, že si dajú záležať na kreativite.
Vianoce sú síce ešte veľmi ďaleko, no ak si majiteľom televízora, právom sa začínaš obávať toho, čo príde. Práve toto obdobie je totiž kľúčové pre množstvo firiem, pre ktoré stále má význam inzerovať aj mimo internetu a najväčšou klasikou sú, samozrejme, krátke reklamné spoty.
Našťastie, v roku 2018 už nie je cieľom bezduché predávanie, no tvorcovia sa snažia diváka zaujať, rozosmiať, alebo v ňom aspoň vyvolať pocit, že ak si reklamu pozrie, nebude ľutovať svoj život. Darí sa to napríklad aj spoločnosti Slovak Telekom, ktorá ešte v prvej polovici roka posilnila svoj tím o Bekima. Práve on sa stal aj tvárou vianočnej kampane a od 24. októbra sa bude v sérii spotov pripomínať často.
Prvý spot vznikol na horskej chate, kde tentokrát nejde o paušály, ale o luxusný robotický vysávač, ktorý sa dá ovládať aj cez telefón. Vďaka tomu sa namiesto upratovania môže Bekim so svojou partiou venovať iným veciam, keďže sa ako zázrakom uprace samo. Aj v 40 sekundách stihli tvorcovia na čele s režisérom Janom Švejkarom vymyslieť krátku zápletku a ty môžeš výsledok skontrolovať vo videu nižšie.