Bývalý súťažiaci zo Superstar napokon parádne prerazil.
Spevák Miro Jaroš nikdy klasicky neprerazil na slovenskej hudobnej scéne. Napriek tomu ročne absolvuje aj viac než 100 koncertov a nežije si vôbec zle. Nový Čas si posvietil na to, či sa biznis v oblasti detskej hudby vypláca a po preskúmaní portálu FinStat zistili, že Jarošova firma zvyšuje svoje tržby.
Za rok 2016 dosahovali tržby spoločnosti Galgan Music 218 570 eur, zatiaľ čo po roku 2017 dosiahol Miro Jaroš zvýšenie o slušných 43 percent na 312 946 eur. Údaje z FinStatu však poukazujú aj na to, že Jarošova firma za minulý rok znížila zisk na 26 950 eur.
Jarošove pesničky aj videoklipy si slovenské deti rýchlo zamilovali a na deťoch sa výborne zarába, pretože rodičia chcú, aby boli ich ratolesti spokojné. Aj keď Jaroš nie je najlepšie zarábajúcim detským interpretom v našej krajine, so svojimi tržbami sa radí medzi úplnú špičku.
V minulosti pritom spevák pracoval aj ako textár pre interpretov ako Dominika Mirgová a vo svojom vydavateľstve jej vydával aj album, takže zrejme nejde čisto len o zárobky z detskej hudby.
Viaceré cédečká zožali medzi deťmi úspech a Miro sa v súčasnosti objavuje na obrovskom množstve detských akcií, ktorých sa na Slovensku koniec koncov organizuje veľmi veľa. Svedčí o tom aj spomínaných 100 koncertov za rok, čo mu môžu závidieť aj mnohí štandardní hudobníci. Snáď sa Mirovi bude podobne dariť aj naďalej, pretože kým sú naše deti spokojné, netreba na tom nič meniť.