Juhokórejská spoločnosť nenechala Apple na pokoji ani teraz.
Spoločnosť Samsung si vo svojich reklamách nikdy nedávala servítku pred ústa. Svojho najväčšieho konkurenta v podobe kalifornského Apple nemala problém napadnúť pri každom škandále, čo sa jej viackrát síce vrátilo, ale momentálne opäť útočí. V Spojených štátoch amerických vydala hneď sériu reklám, v ktorých zákazníci prichádzajú do Apple obchodov a vypytujú sa základné otázky o nabíjaní, počúvaní hudby či rýchlosti sťahovania.
Zamestnanec obchodu sa snaží odpovedať, lenže občas jednoducho stráca reč. Pri otázke o rýchlosti iPhonu X argumentuje len so slovami, že je rýchlejší než iPhone 8, zatiaľ čo pri vysvetľovaní potreby špeciálneho dvojitého adaptéra na počúvanie hudby a nabíjanie telefónu naraz zákazník stráca záujem.
Samsung napokon upozorňuje aj na to, že za adaptér na rýchle nabíjanie si budeš musieť pri Apple dodatočne priplatiť, ale pri kúpe Galaxy S9 ho dostaneš priamo v balení. Nehovoriac o tom, že skóre v testovacích aplikáciách prisudzujú lepší fotoaparát práve Samsungu. Uvidíme, či Apple bude akokoľvek reagovať.