Reklama, z ktorej budeš mať naozaj dobrý pocit.
Progresívnosť 21. storočia je aj o posúvaní hraníc a boji proti predsudkom. Aj napriek tomu však ľudstvo v niektorých oblastiach stále zaostáva a jednou z nich je aj vnímanie ľudského tela. Ženy sa v komerčnej spoločnosti stále idealizujú a objektivizujú, pričom je konzumentom zvyčajne predkladané len to najlepšie z najlepšieho. Realita sa tak neustále skresľuje, čo má za následok, že prirodzené veci ako strie či ochlpenie sa označujú za "neženské" a vôbec nemajú miesto v bežnej konverzácii.
Práve preto vždy spôsobí obrovský poprask iniciatíva spoločnosti, od ktorej by človek automaticky očakával podobne nesympatické konanie, ktorá naopak bojuje proti predsudkom a stereotypom. Kozmetická spoločnosť Billie len pred niekoľkými dňami s obrovským úspechom zverejnila reklamu, v ktorej dáva jasne najavo, že ženské ochlpenie je úplne bežnou vecou a mali by sme sa konečne prestať tváriť, akoby neexistovalo. Mnohí muži dnes majú problém uvedomiť si, že sa ženy nenarodili vyzerajúc ako v módnych časopisoch, a práve táto reklama sa vnímanie žien v spoločnosti snaží radikálne zmeniť.