Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
1. júla 2018, 16:01
Čas čítania 0:00
Matúš Majer

Aj ženy majú ochlpenie, tak sa netvárme, že nie. Odvážna reklama bojuje proti predsudkom a tvrdí, že dievčatá nemajú čo skrývať

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Reklama, z ktorej budeš mať naozaj dobrý pocit.

Progresívnosť 21. storočia je aj o posúvaní hraníc a boji proti predsudkom. Aj napriek tomu však ľudstvo v niektorých oblastiach stále zaostáva a jednou z nich je aj vnímanie ľudského tela. Ženy sa v komerčnej spoločnosti stále idealizujú a objektivizujú, pričom je konzumentom zvyčajne predkladané len to najlepšie z najlepšieho. Realita sa tak neustále skresľuje, čo má za následok, že prirodzené veci ako strie či ochlpenie sa označujú za "neženské" a vôbec nemajú miesto v bežnej konverzácii.

Práve preto vždy spôsobí obrovský poprask iniciatíva spoločnosti, od ktorej by človek automaticky očakával podobne nesympatické konanie, ktorá naopak bojuje proti predsudkom a stereotypom. Kozmetická spoločnosť Billie len pred niekoľkými dňami s obrovským úspechom zverejnila reklamu, v ktorej dáva jasne najavo, že ženské ochlpenie je úplne bežnou vecou a mali by sme sa konečne prestať tváriť, akoby neexistovalo. Mnohí muži dnes majú problém uvedomiť si, že sa ženy nenarodili vyzerajúc ako v módnych časopisoch, a práve táto reklama sa vnímanie žien v spoločnosti snaží radikálne zmeniť.

Domov
Zdieľať
Diskusia