Majk Spirit a energetický nápoj Tiger, to je spolupráca, ktorá priniesla úspech. Ako vyzerá jej pokračovanie?
Majk Spirit, ktorý svoje alterego prevzal zo svojho pôvodného mena, Michal Dušička, sa stal ambasádorom energetického nápoja Tiger už pred rokom. Spolupráca sa pripravovala niekoľko mesiacov a vyvrcholila, keď spoločnosť uviedla na trh limitovanú edíciu plechovky s raperovým portrétom. Rozhodli sme sa tak mrknúť na jej pokračovanie.
Kampaň sprevádzali vonkajšie vizuály, online video, ktoré sa nakoniec objavilo aj v televíziách, rádio spoty a nemohla chýbať ani komunikácia na sociálnych sieťach. Značke Tiger sa výber populárneho ambasádora rozhodne vyplatil a kampaň oslovila cieľovú skupinu. Od verejnosti prichádzali výborné ohlasy, čo sa v konečnom dôsledku odrazilo aj na číslach predaja a podielu na trhu v segmente energetických nápojov.
"Spolupráca s Majkom je pre značku Tiger obrovským prínosom. Limitovaná edícia z minulého roka sa vypredala už po pár mesiacoch. Tento rok sme stavili na redizajn tejto jedinečnej plechovky, ktorá je dostupná od apríla takmer vo všetkých obchodoch," hovorí brand manažérka značky Tiger Lenka Rusnáková.
"Po veľmi úspešnej kampani z minulého roka sme sa rozhodli posunúť tú tohtoročnú ešte o niečo ďalej. Spoločne s Laurinc Studio sme pripravili kľúčový vizuál, ktorý bude trochu iný a určite v uliciach vynikne. Som presvedčená, že na to, aby pre značku zafungoval dobrý billboard, nie je nutné vyobraziť iba obrovský produkt a k nemu portrét ambasádora. Práve naopak. Vizuálna hra, ktorú kreatívci z Laurinc Studio vymysleli, pôsobí veľmi pútavo," dopĺňa.
Zuzana Laurinc stála pri zrode idey tohtoročnej kampane: "Pri vytváraní nosnej myšlienky sme sa rozhodli ísť priamo k podstate značky. Stavili sme na divokosť a nespútanosť tigra ako zvieraťa v džungli. Použili sme ju ako metaforu na rýchly mestský život a zároveň prepojili na dravosť Majka Spirita."
Vizuál pracuje s optickou ilúziou, v ktorej sú pozadie, rekvizity, aj Majkove oblečenie identické. "Od začiatku sme chceli urobiť niečo odvážne, čo reflektuje životný postoj a nespútanosť mladých. Divák na prvý pohľad uvidí len štylizovanú tigriu srsť a až po chvíli zbadá, že v nej je Majk Spirit," hovorí fotograf hlavného vizuálu Daniel Laurinc .
"Na dizajne kľúčového vizuálu sme ideovo, ale aj manuálne spolupracovali s grafickým dizajnérom Lukášom Karáskom. Spoločne sme mali od začiatku jasnú víziu nerobiť nič v 3D. Všetko sme chceli mať reálne. Vyrábali a maľovali sme scénu, nábytok aj kostým pre Majka. Všetko spolu muselo ladiť a vo finále vznikol dokonalý celok," dodáva Daniel. Outdoorovú kampaň už môžeš vidieť v uliciach Česka i Slovenska. Jej súčasťou budú rádio spoty, online video a aktívna komunikácia na sociálnych sieťach. Pre viac informácií mrkni na http://tigerenergydrink.sk/.