Negatívne hodnotenie majiteľa poriadne štvalo.
Recenzie majú slúžiť veľmi jednoduchému účelu. Dať iným ľuďom vedieť, ako sa nám zážitok v danom podniku či obchode páčil a či by sme ho odporučili aj iným potenciálnym zákazníkom. Samozrejme, každý z nás vníma striktnosť recenzii inak a kým mnohí z nás prepáčia malé nedostatky a stále udelia päť z päť hviezdičiek, iní ľudia zasa neodpustia ani najmenšiu nepatrnosť a hneď sťahujú len na tri hviezdičky.
Skrátka a jasne, na recenzie má každý z nás iný pohľad a každý z nás tiež iným spôsobom rozhoduje, koľko bodov získa recenzovaný objekt. Medzi tých prísnejších hodnotiteľov patrí rozhodne aj Číňanka Xiao Li, ktorá nakupovala v online predajni pána Čana. Jej zásielka však meškala až štyri dni.
Nie je presne jasné, o čo išlo, no Šiao Li zanechala na sociálnych sieťach len dve hviezdičky z piatich, čo majiteľa obchodu poriadne rozčúlilo a rozhodol sa, že si to s nespokojnou zákazníčkou vybaví osobne.
Precestoval tak vyše 800 kilometrov, až do mesta Čeng-čou vo východnej Číne, kde dámu konfrontoval vlastnou päsťou a následne i nohou. Zúfalý čin majiteľa obchodu vyústil až v ženinu hospitalizáciu a Čang nakoniec skončil na polícii. Túžba po vyššom hodnotení ho tak vyšla poriadne draho.