- produkty a služby určené pre osoby staršie ako 18 rokov
- sex, nahotu a iný NSFW obsah
- násilie, krv alebo obsah nevhodný pre citlivé povahy
Zábery podriadených mužov majú upozorniť na dehonestovanie ženského tela.
O módnej značke SUISTUDIO si možno ešte nikdy nepočul. Špecializuje sa predovšetkým na výrobu dámskeho formálneho oblečenia, všetkého od blúziek až po saká či vkusné sukne. O väčšiu pozornosť sa však rozhodla zabojovať pomocou silnej kampane, ktorá má vyjadrovať nechutnosť objektivizácie žien v reklamnom priemysle. Vždy sú ony tie polonahé, ktoré majú za úlohu predať v podstate čokoľvek. SUISTUDIO sa však rozhodlo vymeniť ich úlohy s mužskými a predstavila tak naozaj origiálnu feministickú kampaň.
O tom, že je značka feministická, niet žiadnych pochýb. Každý záber je v prvom rade smerovaný žene, ktorá v ňom zohráva dominantnú úlohu, pričom má samozrejme oblečené produkty spomínanej značky. Na fotografii sa však vždy nachádza aj muž, na ktorého väčšinou nie je zaostrené, prípadne sa nachádza v pozícii, ktorá naznačuje jeho podradenosť ženskému pohlaviu.
Na stránkach predajcu ľahko nájdeš veľký nápis: "We specialise in suits, but we’re not dressing men," čiže Špecializujeme sa na obleky, no mužov neobliekame. Odmietanie obliekania mužov je zvýraznené v inom kontexte ešte niekoľkokrát. Ako to však už býva, podobné kampane vzbudili značné pobúrenie, kým mnohí ľudia na Instagrame oceňujú zmenu v trende objektivizácie žien, ďalší zasa tvrdia, že aj keď je myšlienka možno dobrá a ženské telo býva pre potreby reklamy zneužívané až príliš často, objektivizovať pre zmenu mužov tiež nie je dobrým riešením.