Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
12. novembra 2016 o 13:26
Čas čítania 0:00
johnnybravo

Minuloročný rekord je pokorený, Číňania tento rok minuli až 17,7 miliardy dolárov za 24 hodín. Singles Day ich priviedol do ošiaľu

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Spoločnosť Alibaba zožala úspech aj tento rok.

Čínsky internetový obchod Alibaba si hravo poradil so svojím minuloročným rekordom a jeho zákazníci sa aj tento rok postarali o to, že sviatočný obrat dosiahol svoje doterajšie maximum. Jedenásteho novembra sa v Číne už od roku 2009 koná najväčší nákupný sviatok s názvom Singles Dayuž minulého roku sme ti o ňom priniesli zhrňujúci článok hovoriaci o tom, že za jediný deň ľudia v rámci nákupov na Alibabe minuli 14,3 miliardy dolárov. Predpokladalo sa, že tento rok nedopadne až tak pozitívne a finančný objem minutý na nákup všemožného tovaru o čosi klesne, ale opak sa stal pravdou a 14 miliárd sa stalo minulosťou, keď šéf Alibaby Jack Ma oznámil, že tento rok zákazníci minuli až 17,7 miliardy dolárov.

Stagnujúca čínska ekonomika si teda poradila aj s ďalšou výzvou, za čo podľa odborníkov môže nielen samotná existencia nákupného sviatku, ale skôr mohutná marketingová kampaň v jeho pozadí. Alibaba do nej vložila milióny dolárov, o čom svedčí aj niekoľkohodinový program s hviezdnym obsadením, keďže na pódiu sa objavila napríklad herečka Scarlett Johansson, David Beckham s manželkou Victoriou či Kobe Bryant a Číňania celebrity vo všeobecnosti milujú v akejkoľvek forme. Ako sme už spomínali minulý rok, bežní Číňania často celý rok šetria, aby mohli počas Singles Day minúť úspory na produkty v hriešne atraktívnych zľavách a nech už majú záujem o čokoľvek, Jack Ma sa môže naširoko usmievať, pretože po tohtoročnom vydaní sviatku sa jeho popularita aj obrat mohutne zvýšili.




Domov
Zdieľať
Diskusia