Vybrali sme zopár príkladov toho, ako môže zlyhať ľudský faktor a ako sa táto práca robiť naozaj nemá.
Na československom internete občas chtiac či nechtiac narazíme aj na stránky, vďaka ktorým môžeme sledovať, že ľudská neschopnosť častokrát prekračuje všetky hranice. Jasným dôkazom je aj facebooková stránka Grafický odpad, kde administrátori zhromažďujú tie najnepodarenejšie pokusy o akúsi zvláštnu formu offline marketingu v podaní najrôznejších obchodov, prevádzok aj firiem poskytujúcich služby. Ak ste si doteraz mysleli, že vrcholom nevkusu sú rôzne divoké nápisy s použitím najlacnejších fontov, veľmi radi vás vyvedieme z omylu a ukážeme vám, aké zlé to v skutočnosti naozaj môže byť. Poďme sa teda spoločne pozrieť na tie suverénne najhoršie pokusy o grafický dizajn, ktoré v konečnom dôsledku majú skôr kontraproduktívny efekt a ich autori by si pravdepodobne zaslúžili viac než len výpoveď z práce.
Začíname zľahka
Geniálne
V jednoduchosti je krása
Cestovná kancelária. Len pre prípad, že by niekto náhodou nepochopil
Tak čo, vybrali ste si?
ŽIČ
Kuk
Motýľ
Na milimeter presne
Rok vydania: 2009
Pozdravujeme do Trenčína
Možná jste pantofle
OBČER
SVENI
Z ako Oblečení
Keď si nedával pozor na základoch grafiky a ani na geografii
Čím viac fontov, tým viac si grafik
POHÁR ÝKDALS
Dokonalé
Deviate pokračovanie série návodov pre grafikov