Vynikajúca bylinná chuť ostáva nezmenená, avšak fľaša sa dočkala výrazných zmien spojených s myšlienkou značky.
Jägermeister, najpredávanejší bylinný likér na svete, prešiel vizuálnou generálkou. Nový dizajn všetkých fliaš, od miniatúrnych 2 cl až po tie o objeme 1,75 l, začal do obchodov i barov celého sveta prúdiť v priebehu augusta 2016. A môžete si byť istí, že aj v novej fľaši sa skrýva nezmenená, unikátna a charakteristická chuť Jägermeisteru. Za svoju viac ako osemdesiatročnú históriu zmenila fľaša svoj dizajn už päťkrát. Po celú dobu však základom zostávajú kľúčové symboly, ako je hranatý tvar fľaše, jelenia hlava a lovecké motto Otto von Riesenthala. Poďme ale k samotným zmenám.
Oproti fľaši z roku 2002, tá aktuálna je ľahko pretiahnutá, ramená sú o niečo vyššie a rohy sú hranatejšie. Nápis Jägermeister po stranách fľaše je hlbší a odkazuje k dokonalému remeselnému spracovaniu, ktoré s fľašou i s jej obsahom vždy súvisia. Viečko je dlhšie a kvalitnejšie ako tie predošlé. Hrdo nesie meno objaviteľa likéru Curta Masta, rovnako ako označenie „Since 1878“ odkazujúce na rok založenia spoločnosti.
V súlade s charakterom značky, etiketa reflektuje ikonický tvar fľaše, čím symbilizuje statočnosť a nekompromisnú silu Jägermeisteru. Jeleň, hlavný symbol značky, zdôrazňuje jej zásadné aspekty, silu, odhodlanie a pôvod v prírode, ktoré sa odrážajú v detailoch loga. Portrét kráľa lesa je vypracovaný prirodzenejším a autentickejším spôsobom. Zelená ako symbol lesa a prirodzeného prostredia jeleňa, rovnako ako olistené vetvičky na jeho hrudi, reprezentujú 56 rastlinných látok, vďaka ktorým je Jägermeister jedinečný a nezameniteľný. Etiketa sa vzťahuje ako ku kvalite likéru, tak aj k jeho výrobnému procesu. Nový dizajn fľaše aj etikety teraz umožňuje bližšie nazrieť do výrobného procesu, vysvetleného na zadnej strane etikety.
Konečne, nápis „Jägermeister“ na prednej etikete bol prepracovaný do podoby stručného, symbolického odkazu na značku, ktorá je právom hrdá na svoje dedičstvo a kvalitu svojich výrobkov. Nemecký výraz „Der Kräuterlikör“ (bylinný likér), zvýraznený oranžovou farbou v dolnej časti etikety, ešte posilňuje toto sebavedomie.