Logá spoločností nehovoria pravdu.
Dennodenne sa stretávame s desiatkami rôznych spoločností a ich marketingové oddelenia tvrdo pracujú na tom, aby si vďaka rýchlemu pohľadu ihneď vedel identifikovať logo a zároveň aj spoločnosť, o ktorú ide. Logo však nie je celá časť úspechu a často sa spoločnosti ku svojim zákazníkom správajú úplne inak, ako by to ich logo naznačovalo. Dizajnér Viktor Hertz sa preto rozhodol pozrieť na jednotlivé logá a trošku ich upraviť do takej polohy, aby o čosi úprimnejšie potenciálnemu zákazníkovi hovorili, čo môže od jednotlivých spoločností očakávať. Ak sa ti jeho výtvory zapáčili, potom tiež nezabudni navštíviť jeho Facebook, kde nájdeš aj mnoho ďalších nápadov.
Rovnaká vec, ale vážne sa snažíme rozmýšľať rozdielne.
Las Vegas - Západný festival stratených cností a nových nemravností
Väčšie boky
Krv a prsia.
Ušetri peniaze, zabíjaj lacnejšie.