Málokto sa dostal na pľac Krstného otca, no pár fotografov bolo vtedy viac než šikovných.
O kultovom statuse, kvalitách, relevantnosti pre kinematografiu ako takú či obľúbenosti Krstného otca (a jeho dvoch pokračovaní) tu nebudeme diskutovať. Možno sa k nemu dostaneme skrz náš seriál Kultoviny, no dnes sa na toto nesmrteľné, klasické dielo pozrieme očami fotografov a šťastných ľudí, ktorí mali možnosť odfotiť sa s hlavnou hviezdou či zachytiť štáb pri natáčaní dôležitých scén. No veď to poznáte, jednoducho klasické behind the scenes. O Marlonovi Brandovi sme si napísali aj samostatný článok, v ktorom sa o tomto problémovom, ale neuveriteľne talentovanom hercovi dočítate všetko potrebné.
A teraz už klasickejšie fotografie, z ktorých niektoré ste už určite niekde videli
Okrem make-upu sa použili aj vypchávky úst.
Tri fázy premeny Marlona Branda na Dona Vita Corleoneho.
Francis Ford Coppola ukazuje Marlonovi Brandovi, ako má po atentáte skĺznuť po kapote auta a padnúť.
Coppola a Brando, ako môžete vidieť, košeľa je už od krvi
Režisér diriguje účastníkov svadby, každá scéna musela byť dokonalá
Kay a Michael, alebo ak chcete Diane Keaton a Al Pacino.
Po natočení filmu sa rozdávali darčeky, Brando dostal napr. tieto bubny. Niekoľkokrát sa ešte vyjadril, že keby nebol herec, jednoznačne by bol bubeník.
V útoku na Sonnyho vyzeral herec James Caan takto morbídne. V tejto scéne na ňom vybuchlo 147 vreciek s krvou.
Opäť dostávajú Al Pacino a Diane Keaton pokyny od režiséra Francisa Forda Coppolu.
Natáčanie retrospektívy, v ktorej Vita Corleoneho stvárnil v klasickej roli Robert De Niro. Kamera s Coppolom na jazde. Mimochodom, Coppola chcel pôvodne obsadiť do role mladého Vita Marlona Branda, spomenul si však na DeNira a jeho skúšku na prvú časť, bez váhania ho teda oslovil.