Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 19. 11. 2019 meniny má Alžbeta

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Zaujímavosti - Ľudia
42
Jakub P.
19. február 2016, 14:44

Kanye West tvrdí, že je v 53-miliónovom dlhu. Ako je to možné, čo za tým stojí a koho žiada o pomoc?

Yeezus tvrdí, že potrebuje viac peňazí na to, aby mohol svetu priniesť viac krásnych nápadov. O pomoc požiadal aj zakladateľa Facebooku, Marka Zuckerberga.

Jakub P.
19. február 2016, 14:44
Kanye West tvrdí, že je v 53-miliónovom dlhu. Ako je to možné, čo za tým stojí a koho žiada o pomoc?
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
42
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Yeezusa pomaly volali na pódium Saturday Night Live, keď na Twitteri oznámil, že je v 53-miliónov dolárovom dlhu a požiadal fanúšikov, aby sa modlili za to, aby ho prekonal. Toto tvrdenie ihneď vyvolalo celým svetom rôzne otázky - ako je možné, že umelec, ktorý za rok zarobí od 22 do 30 miliónov, sa dostal do dlhu, ako sa tam vlastne dostal a ako sa z neho plánuje vyhrabať? Poďme si teda tieto záhady postupne vyriešiť presne v takom poradí, v akom som ich za sebou napísal.

 


 

Aby som to na začiatok posunul na pravdepodobne správnu mieru, pod slovom dlh má Kanye na mysli peniaze, ktoré z vlastného vrecka investoval do svojich nápadov, čiže napríklad do jednotlivých Yeezy Seasons (na odštartovanie prvej potreboval 16 miliónov), kolaborácie s Nike, či pokusu o jeho label, do ktorého v roku 2011 natlačil 30 miliónov a nakoniec z toho nič nebolo. Samozrejme, Yeezus nie je ani zďaleka v mínuse, čo sa týka financií, ktoré má, jeho net worth sa drží na bode 180 miliónov dolárov. Potvrdil to aj sám na Twitteri, keď napísal nasledujúce: "Yes, I'm personally rich, and I can buy furs and houses for my family, but I need more money in order to bring more beautiful ideas to the world. If I spent my money on my ideas, I could not afford to take care of my family. I am in a place that so many artists end up." V jednoduchom preklade to teda znamená, že 'Ye nikomu nič nedlží, avšak ako dlh vníma to, čo investoval do jeho vízií a čo sa mu v plnej miere asi nikdy nevráti. 

 

Túto čiastku, o ktorej zopár ľudí vedelo už dlhšie, sa vraj niektorí z nich snažili použiť proti Kanyemu, keď sa o niečom dohadovalo alebo rozhodovalo. No dnes, keď je informácia o 53-miliónových investíciach verejne známa, je takýmto praktikám koniec. Yeezus túži, podľa toho, čo napísal a povedal, len po pár veciach a jednou z nich je zlepšovanie sveta skrz idey, ktoré mu prebehli hlavou - pokračovať v tvorení kvalitného umenia, či už oblečenia alebo hudby, zlepšenie vzdelávacieho systému v USA, kedy by učitelia dostávali viac a učebnice by stáli menej alebo zredukovanie znečistenia pomocou využitia alternatívnych zdrojov energie. Avšak na to, aby mohol posunúť všetky svoje myšlienky do roviny skutočnosti, bude potrebovať pomoc od niekoho zvonku a tu sa dostávame k poslednému bodu.

 

Kanye West tvrdí, že je v 53-miliónovom dlhu. Ako je to možné, čo za tým stojí a koho žiada o pomoc?

 

Isteže, Kanye má aktuálne za sebou značku adidas, ktorá mu výrazne pomáha s čím môže. Nemecký brand pomohol zrealizovať prezentáciu Season 3 v Madison Square Garden, čo by Yeezyho osamote stálo omnoho viac, a takisto má od nich zisky z predaja topánok. Táto podpora však Yeezymu asi nestačí, a tak potom, čo napísal na Twitteri o jeho "dlhu", požiadal dvoch miliardárov, aby investovali do jeho osoby. Tými dvoma bohatými pánmi sú zakladateľ Facebooku, Mark Zuckerberg, a spoluzakladateľ Googlu, Larry Page. Ak údajne chcú reálne pomôcť, nech Yeezusovi dajú 1 miliardu dolárov, aby sa mohol pustiť do uskutočňovania toho, čo si zmyslí. U nich doma v San Franciscu vraj hrá rap, ale skutočným umelcom pomocnú ruku nepodajú, aj toto 'Ye tweetol.  

 

Kanye West tvrdí, že je v 53-miliónovom dlhu. Ako je to možné, čo za tým stojí a koho žiada o pomoc?

 

Ani jeden z vyššie menovaných pánov sa zatiaľ neozval, Mark Zuckerberg akurát lajkol vtipný post svojho kamaráta na Facebooku. Yeezymu sa tak rozhodli pomôcť iní ľudia, s najväčšou čiastkou prišiel zatiaľ raper The Game, ktorý mu ponúkol 10 miliónov dolárov, ak by za ním Kanye priletel do Dubaja a trochu si zaskydiveoval. Na stránke gofundme zase niekto založil verejnú zbierku, ktorá má Yeezymu vynahradiť všetky investície. Za 3 dni sa v tejto kasičke nazbieralo cca 5200 dolárov. Našli sa však aj jedinci, ktorí si z tohto Kanyeho výlevu vystrelili, a to najmä Pizza Hut a filadelfské policajné oddelenie. 

 


 


 


 

Tak čo si myslíš, ostane Kanye odkázaný len na seba alebo sa nájde niekto, kto bude jeho Medici? Ego by už nemalo byť problém.


 

Kanye West tvrdí, že je v 53-miliónovom dlhu. Ako je to možné, čo za tým stojí a koho žiada o pomoc?

Ohodnoť článok
2
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.