Značka Doritos je dostupná v 60 krajinách a teraz konečne prichádza aj na slovenský trh.
Keď ide o nachos, Doritos je svetovou jednotkou. Čo však stojí za takým úspechom? Okrem skvelej chuti je to aj odvážny marketing a schopnosť premeniť ikonické chrumknutie na kultúrny fenomén.
Doritos sú dostupné v 60 krajinách a po úspešnej kampani v Česku prichádzajú aj na slovenský trh. „Kampaň v Českej republike nám jasne ukázala, že v tomto regióne je o Doritos naozaj veľký záujem. Dostať Doritos na Slovensko bolo pre nás úplne logickým krokom. A teraz sa tešíme, že si aj slovenskí spotrebitelia zamilujú naše produkty,“ uviedol Senior Brand Manager spoločnosti PepsiCo Saša Radeta.
Značka Doritos je známa svojím inovatívnym prístupom. Vďaka tomu si neustále nachádza nových fanúšikov. Zákazníci na Slovensku budú môcť ochutnať absolútny svetový bestseller Nacho spolu s príchuťami Sweet Chilly a Hot Corn pre všetkých odvážlivcov, ktorí sa neboja výziev. To je však len začiatok. Spoločnosť PepsiCo totiž plánuje predstaviť ďalšie druhy svojich nachos.
Vstup značky na slovenský trh bol podporený outdoorovou komunikačnou kampaňou. Jej súčasťou bolo aj využitie najväčšej LED fasády v strednej Európe. Na obrovskej, 62 metrov dlhej obrazovke s plochou 558 štvorcových metrov sa premietali animované vizuály Doritos. Tie vďaka použitej technológii vytvárali dojem gigantických levitujúcich nachos.