Kombinácia streetwearových trendov s charakteristickým krajčírskym štýlom parížskeho ateliéru je pastvou pre oči.
Vedenie značky Supreme odhalilo novú kolekciu, tentoraz v spolupráci s odevnou spoločnosťou MM6 Maison Margiela. Dielo spája kľúčové streetwearové kúsky a ikonografiu Supreme s avantgardným krajčírstvom značky MM6 a poskytuje širokú škálu produktov.
Populárna línia MM6 vznikla v roku 1997 a je súčasťou módneho domu Maison Margiela, ktorý založil belgický návrhár Martin Margiela v roku 1988. Dnes určuje smerovanie parížskeho ateliéru návrhár John Galliano z pozície kreatívneho riaditeľa.
V ponuke nájdeš luxusný kabát z umelej kožušiny, štýlovú univerzitnú bundu, vintage pracovný štýl vrchných vrstiev, bavlnený oblek s vestou, pričom každý z týchto dizajnov stelesňuje filozofiu Maison Margiela tým, že poskytuje jemné zvraty a originálne aspekty v každodennej uniforme moderných mladých ľudí.
Nechýbajú ani klasické mikiny s kapucňou, ktoré si zobrali dizajnové kódy z Margielových metalických textúr, vďaka čomu vyzerajú veľmi cool. Baví nás aj vrchná košeľa s prúžkami vo fialovo-zelenej schéme, metalické pracovné nohavice či doplnky ako skateboardová doska s vyšúchaným efektom, blond parochňa alebo šiltovka s jemným logom Supreme.
Supreme týmto krokom pokračuje v sérii zvučných spoluprác s luxusnými značkami – v minulosti uzreli svetlo sveta kolekcie s módnym domom Louis Vuitton, Tiffany & Co., Comme des Garçons alebo Burberry. Či to prinesie newyorskej ikone dlhodobý úspech, je zatiaľ otázne.
Všetky produkty budú dostupné už tento štvrtok v online obchode Supreme. Predpokladáme, že na rozdiel od klasických dropov streetwearovej ikony, bude o spoločnú kolekciu s rukopisom spoločnosti MM6 Maison Margiela enormný záujem zo strany resellerov. Zatiaľ si pozri galériu jednotlivých dizajnov, vyber si svojich favoritov a natrénuj si rýchlosť klikania.
Odevnú spoločnosť Supreme založil James Jebbia v roku 1994, keď mal pocit, že v New Yorku nie je žiadny poriadny skate shop. Prvý obchod s červeným box logom otvoril na Lafayette Street v Manhattane s cieľom osloviť najmä tých, ktorí sa o oblečenie zaujímajú viac ako len z funkčného hľadiska a boli by ochotní zaplatiť si viac za prémiovú kvalitu s originálnym dizajnom.
Spoločnosť Supreme má dnes obchody po celom svete vrátane Paríža, Milána, Londýna, Tokia, New Yorku alebo Los Angeles a patrí pod konzorcium VF Corporation. V roku 2021 mala hodnotu 2,1 miliardy dolárov.