Známy raper zostal verný svojej preppy uniformnej estetike a jednotlivé produkty majú perfektný vintage vibe.
Tyler, the Creator, navrhol mužskú kapsulovú kolekciu pre Louis Vuitton. Je lepšia ako posledný výtvor od kreatívneho riaditeľa módneho domu Pharrella Williamsa, ktorý predstavil na parížskom týždni módy v januári.
Línia určená na jarnú sezónu ponúka raperovu preppy uniformnú estetiku od univerzitných búnd s vlneným telom, úpletov či golfových súprav cez nové verzie cestovných tašiek s monogramom značky až po luxusné doplnky v podobe klobúkov a iných pokrývok hlavy.
Tyler, the Creator, vytvoril kolekciu pre Louis Vuitton na žiadosť Williamsa, ktorý sa pokúša nadviazať na svojho zosnulého predchodcu Virgila Abloha a návrhy napĺňa vplyvom streetwearu. Ide o prvý plnohodnotný spoločný módny projekt týchto dvoch umelcov s rozličným štýlom.
„Tyler je roky mojím blízkym priateľom a spolupracovníkom a vždy sme boli spojení v oblasti hudby a dizajnu,“ uviedol Williams v správe pre WWD a pokračoval: „Táto spolupráca je pre Louitton jedinečná, pretože je prirodzeným pokračovaním našej filozofie LVERS, ktorá stavia na našej sieti neuveriteľných umelcov a kreatívcov. V týchto kúskoch je zakomponovaných toľko prvkov špecifických pre Tylera a bolo inšpirujúce vidieť ho, ako sa zdokonaľuje vo svojom remesle, a spolupracovať s ním na tejto jarnej kolekcii.“
V línii oblečenia a doplnkov sa nachádza okrem iných aj Tylerova ručne kreslená podoba slávneho motívu monogramu francúzskej odevnej spoločnosti, ktorá dostala názov Craggy Monogram. Objaví sa na všetkom od flísovej bundy s trávovým efektom až po zberateľské predmety, ako je napríklad miska na cereálie alebo špeciálna edícia kufra Courrier Lozine 110, ktorý je s cenou 68 000 eur najdrahším kúskom v kolekcii a odráža raperovu dobre zdokumentovanú lásku k cestovným kufrom. Cena doplnkov začína na 210 eurách za hodvábnu vreckovku.
Pozri si galériu so všetkými siluetami z jarnej kolekcie, ktorá bude v predaji v druhej polovici marca, ako uvádza Highsnobiety. Dostupná však bude len vo vybraných obchodoch Louis Vuitton, pred ktorými budú dlhé fronty záujemcov.
Spoločnosť Louis Vuitton vkladá módu do kontextu kultúry a prináša svetu jedinečné návrhy, ktoré spájajú inovácie so štýlom a s nekompromisnou kvalitou od roku 1854. V súčasnosti je módny dom verný zakladateľovi Louisovi Vuittonovi, ktorý vynašiel skutočné „umenie cestovania“ prostredníctvom batožiny, tašiek a doplnkov, ktoré boli rovnako kreatívne ako elegantné a praktické.
Podľa odhadov švajčiarskej banky HSBC sa tržby značky v roku 2022 zvýšili o 20 percent na 20,6 miliardy eur a v roku 2023 by mali dosiahnuť 21,9 miliardy eur.