Táto kabelka ovládla posledné letá, nosiť ju môžeš aj na jeseň
To, že je kabelka Loewe na módnom trhu uznávaná aj inovatívnym zdobením a zmyslom pre detail, dokazuje aj slávna Raffa Tote Bag (rafiová kabelka), ktorú možno označiť za kabelku všetkých „It girls“. Na sociálnych sieťach len ťažko nájdeš influencerku, ktorá by si ňou nenaplnila content.
Za jeden z najobľúbenejších sezónnych prvkov ho počas posledných dvoch rokov pasovala aj Pernille Teisbeak. Švédska influencerka ti však dokáže, že táto ikona sa dá nosiť aj v chladnejších obdobiach. Okrem farebných vyhotovení ťa na kabelkách zlákajú aj kožené aplikácie či prepracované remienky.
Podľa Vogue sa Raffa Tote od Loewe vďaka popularite dokonca zaradila na zoznam k ikonickým modelom, ako sú Fendi Baguette, Hermès Birkin či Lady Dior. Investovať do tohto kúska sa preto naozaj oplatí (ale vôbec ťa nenabádame). Jeho cena sa väčšinou pohybuje okolo 400 až 800 eur.
Refresher tipy na štýlové Raffa Tote kabelky od Loewe nájdeš v galérii nižšie:
Loewe zbožňuje Kylie Jenner aj Beyoncé
Ďalším dôvodom rastúcej popularity značky je aj obľúbenosť na strane celebrít. Štýlový dizajn produktov a vysokú kvalitu si obľúbila aj Zendaya, Hailey Bieber, Kylie Jenner, Pusha-T či ASAP Rocky, ktorých v Loewe často zahliadneš v off-duty outfitoch.
Obrovskú slávu však značke tento rok priniesli aj renomované spolupráce. Do červeného kompletu Loewe sa počas vystúpenia na Super Bowle obliekla aj Rihanna. Kreatívny riaditeľ Jonathan Anderson sa však v spolupráci so Shionou Turini postaral aj o sériu stageových lookov pre Beyoncé počas jej Renaissance World Tour. V repertoári speváčky nechýbali veľmi futuristické overaly, metalické materiály, trblietky, latex a sexy línie. Niekoľko jej outfitov bolo inšpirovaných surrealizmom.
Logo je úplne „inde“
Logo je neodmysliteľnou súčasťou estetiky značky Loewe, čím prispieva k jej rozpoznateľnosti a prestíži. Charakterizuje sa štýlovým spojením písmen L a W. O najnovší vizuál, ktorý aktuálne zdobí všetky produkty značky, sa v roku 2014 postarali Michael Amzalag a Mathias Augustyniak z parížskej agentúry M/M. Štýl písma aj dizajn je však údajne inšpirovaný nemeckým typografom Betholdom Wolpem.
Hoci sa dnes väčšina značiek od výrazných emblémov odkláňa, a to aj vplyvom estetiky quiet luxury, v prípade Loewe je logo kľúčovým faktorom, ktorý jej dodáva prestíž. „V čase, keď sa logá stávajú menej žiadanými, Loewe ide rozhodne proti tomuto trendu. Jeho doplnky sú silne značkové a ľudia sa snažia byť videní v značke a v spojení s ňou. Chcú luxusný cool imidž,“ hovorí pre Euronews Culture popredná stylistka Bella Hignett. Byť obrandovaný znakom Loewe ti do šatníka prinesie nielen štýl, ale aj prestíž.