Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Čítaš poslednú stranu článku:
7 zaujímavostí o značke Loewe: koľko zaplatíš za jej najžiadanejšiu kabelku a z čoho bol vyrobený jej najťažší kabát

Hra na Minecraft

Hoci sa kreatívne vedenia značky snaží zachovávať svoj rukopis a tradíciu v histórii, neraz si v dizajne uletí. Podľa Instituto Marangoni ide o „ikonickú a zároveň ironickú hravosť značky“ a nám sa to páči. Móda je predsa aj o tom prekročiť hranice a skúšať nepoznané. 

Dôkazom je aj dámska kolekcie Loewe na obdobie jar/leto 2022, ktorú značka predstavila počas parížskeho fashion weeku. Jonathan Anderson sa publikum rozhodol šokovať 3D pixelovými odevmi, ktoré sú inšpirované Minecraftom a svetom metaverza.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by LOEWE (@loewe)

Vďaka prešívaniu a netradičnej línii odevov sa dizajnérovi podarilo umocniť pocit virtuálnej reality. Prítomní v hľadisku sa tak dokonca pýtali, či to, čo práve videli, bolo skutočné, a Andersona označovali za génia. Značka si týmto vydareným riskom zarobila na zvýšený počet followerov na Instagrame a obrovský hype u generácie Z.

V ikonických kampaniach sa objavil aj ASAP Rocky

Španielska značka ťa nepochybne zaujme aj pútavými kampaňami. Tie totiž mnohokrát odrážajú jej pozitívny postoj k novým horizontom a experimentu. Potvrdzuje to aj kampaň na obdobie jar/leto 2023, ktorá vznikla v spolupráci s fotografom Juergenom Tellerom. Objavili sa v nej aj Chloë Sevigny, Taylor Russell, Luca Guadagnino či Naomi Ackie.

Španielska značka sa neboji experimentu. Vášeň pre nový horizont a svieže obzory často dokazuje aj v avantgardných kampaniach.
Španielska značka sa neboji experimentu. Vášeň pre nový horizont a svieže obzory často dokazuje aj v avantgardných kampaniach. Zdroj: Loewe/ Juergen Teller

Farebný moodboard priam dokonale kontrastuje s extravagantnou estetikou svojráznych lokácií, v ktorých vznikal tento surrealistický editoriál. Modelky a model si v ňom zapózovali v kúskoch z kolekcie Chinese Monochrome, ktorá poukazuje na hlboké spojenie s históriou a so starými keramickými technikami. Modelkám však nechýbajú ani známe kabelky od Loewe vrátane populárnej Puzzle Bag.

Medzi ikonické spolupráce však patrí aj luxusná kampaň s Gisele Bündchen z roku 2017 či rockový editoriál s Joshom Hommeom, frontmanom skupiny Queens of the Stone Age.

V nadupanej kampani jar/leto 2019 sa objavil aj ASAP Rocky. Americký raper si zapózoval so štýlovými doplnkami, ako sú klobúky či slnečné okuliare.
V nadupanej kampani jar/leto 2019 sa objavil aj ASAP Rocky. Americký raper si zapózoval so štýlovými doplnkami, ako sú klobúky či slnečné okuliare. Zdroj: Loewe Paula's Ibiza kampaň

Za jednu z najbrutálnejších kampaní však možno označiť práve Paula’s Ibiza na obdobie jar/leto 2019 s ASAP Rockym, ktorá zdôrazňovala spojenie hudby a módy. ASAP však nezabudol predstaviť ani svoj jedinečný štýl a osobnosť. Raper si zapózoval v grafických slnečných okuliaroch či s množstvom kožených doplnkov a Loewe priblížil aj streestylovej a najmä rapovej scéne.

Anketa:
Si fanúšikom značky Loewe?
Milujem ju, mám od nej niekoľko kúskov.
Som veľký fanúšik, ale zatiaľ som si od nej nič nestihol/nestihla zaobstarať.
Preferujem skôr iné značky.
Milujem ju, mám od nej niekoľko kúskov.
33 %
Som veľký fanúšik, ale zatiaľ som si od nej nič nestihol/nestihla zaobstarať.
58 %
Preferujem skôr iné značky.
8 %
Čítaj na predchádzajúcej strane
Dočítal si celý článok
Strana 3 z 3
Domov
Zdieľať
Diskusia