Nový názov je už dlhé roky známy v škandinávskych krajinách.
Platforma na doručovanie jedla Foodpanda sa bude od mája volať Foodora. Firma mení aj logo. K jej používaniu si však nebudeš musieť stiahnuť novú aplikáciu a stačí, kým počkáš na aktualizáciu. Zoznam tvojich obľúbených reštaurácií, história objednávok aj tvoje hodnotenia po aktualizácii nezmiznú, informuje omediach.com.
„V rámci našej transformácie na jednu európsku značku sa osem európskych trhov spoločnosti Delivery Hero od 1. mája zmení na značku foodora. Tento brand je už známy a veľmi silný na trhoch vo Švédsku, v Nórsku, Dánsku a vo Fínsku,“ spresnil majiteľ platformy spoločnosti Delivery Hero.
Spoločnosť chce zlepšiť služby
„Spolu s uvedením novej značky a aplikácie sa bude foodora zameriavať na plošné zlepšenie služieb pre súčasných, ale aj nových zákazníkov. Jedným z hlavných tohtoročných cieľov je zabezpečiť, aby všetci zákazníci zažili rýchlosť a bezproblémovosť donáškovej služby od momentu, keď si objednajú jedlo, až po jeho doručenie. Budeme pracovať na zvýšení počtov našich kuriérov, čo sa prejaví na rýchlejšom dodaní objednávok,“ informujú v tlačovej správe.
Delivery Hero sídli v Berlíne a aktuálne ponúka svoje služby vo viac ako 70 krajinách na štyroch kontinentoch.