Kurióznu situáciu musela v piatok riešiť britská pobočka reštaurácií McDonald’s. Reklamný baner, ktorý lákal zákazníkov na kúpu chrumkavého burgera McCrispy, umiestnila spoločnosť hneď vedľa krematória. Miestni zúria, iní sú pobavení.
Fastfoodový reťazec sa po kritike miestnych obyvateľov rozhodol stiahnuť reklamnú plochu na kuracie burgery McCrispy. Umiestnil ju oproti penmountskému krematóriu v anglickom grófstve Cornwall. V piatok o tom informoval britský Daily Mail s odkazom na lokálny web Cornwall Live.
Reklama vyvolala rozporuplné reakcie miestnych obyvateľov. „Hoci som schopná vidieť aj vtipnú stránku celej veci, je to nevkusné. A som si istá, že smútiaci pozostalí toto nebudú chcieť vidieť, až pôjdu do Pentmountu na pohreb a kremáciu svojho blízkeho,“uviedla pre Cornwall Live žena, ktorá v rovnakom krematóriu minulý rok pochovala svoju svokru.
Iní k rozporuplnej reklame takí kritickí nie sú. „Spadol som od smiechu zo stoličky,“ smiali sa niektorí čitatelia po uverejnení prvého článku o kurióznej reklame. V reakciách na kontroverzné umiestnenie banera nechýbal ani známy slogan fastfoodového reťazca: „I’m lovin’ it.“
Spoločnosť McDonald’s uistila verejnosť, že túto situáciu neberie na ľahkú váhu. „O ukazovateli na krematórium, ktorý sa nachádza v blízkosti nami umiestnenej reklamy, sme nevedeli. Na základe znepokojenia uverejneného denníkom Cornwall Live sme požiadali o odstránenie reklamy,“ povedal pre Daily Mail hovorca fastfoodového reťazca.
Grófstvo Cornwall, ktoré vlastní krematórium aj autobusovú zastávku, na ktorej bola reklama umiestnená, sa k záležitosti nevyjadrilo.