Kúzlo byť spolu je nové motto vianočnej kampane Coca-Coly, ktorú uvidíš na televíznych obrazovkách tieto Vianoce.
Hoci je vianočný kamión Coca-Coly už takpovediac legendou a k Vianociam v televízii patrí podobne ako ďalšie ikonické reklamy, tento rok ho v reklamných breakoch neuvidíme. Výrobca obľúbeného kolového nápoja totiž prichádza s novou kampaňou, ktorá nesie slogan Kúzlo byť spolu (ang. Real Magic at Christmas), ktorý vyzdvihuje a oslavuje silu spolupatričnosti.
Coca-Cola, ktorá sa stala synonymom vianočného obdobia či už prostredníctvom svojich ikonických reklám, alebo formou občerstvenia na vianočnom stole, ponúka jednoduché posolstvo vianočnej radosti a pripomína ti, že skutočné kúzlo spočíva predovšetkým vo chvíľach, ktoré trávime spolu s ostatnými.
V krátkom videu sledujeme príbeh, keď sa chlapec so svojou mamou presťahuje do nového bytu a chlapec si uvedomí, že v ňom nie je kozub, čo vidí ako zásadný problém. Kde totiž nie je kozub, tam nie je komín – a bez komína nepríde Santa! Potom si všimne škatule na sťahovanie naskladané na seba. Celé to vyzerá trochu ako komín, a tak dostane nápad. Vyrobí ho z krabíc. Počas stavby tohto vianočného komína si prizve na pomoc susedov. Celý bytový dom spolupracuje, čo týchto ľudí spojí.
Sledujeme ich pri práci, až je nakoniec komín hotový a Santa môže prísť. Vzápätí si však uvedomíme, že chlapec to nerobil iba pre seba. Komín postavil tak, aby videl do susedného bytu, v ktorom býva staršia, večne mrzutá dáma. Toto nezištné gesto prelomí ľady a pani sa pridá k ostatným na spoločnú vianočnú oslavu. Na záver sa v bytovom dome koná veľká vianočná večera a celá bytovka sa zíde za jedným stolom.
Manolo Arroyo, globálny marketingový riaditeľ, uviedol: „Toto je naša prvá vianočná kampaň v rámci novej filozofie značky Real Magic. Spoločnosť Coca-Cola vždy verila v čaro Vianoc a tento rok oslavuje vo svojej kampani skutočné kúzlo medziľudských vzťahov. Jej podstatou je jednoduché a povznášajúce posolstvo jednoty, spolupatričnosti a pozitivity, ktoré nám má pripomenúť, že všetko, čo potrebujeme na to, aby boli naše Vianoce kúzelné, je deliť sa o ne s našou komunitou a tými, ktorých máme radi.“
Súčasťou kampane je aj séria kratších videí, ktoré môžeš vidieť v televízii, na sociálnych sieťach či na Youtube. Vianočné posolstvo Coca-Coly nebude chýbať ani v kinách (v prípade, že sa opäť otvoria) a chystaná kampaň zahŕňa aj sociálne siete a spoluprácu s vybranými influencermi. Sviatočnú náladu bude Coca-Cola šíriť až do konca decembra.