Aj vďaka ošiaľu zo seriálu Squid Game Netflixu pribudlo 4,4 milióna predplatiteľov.
Netflix opäť narastá. Napriek poklesu počas pandémie sa vyšvihol v treťom štvrťroku. Pribudlo mu až 4,4 milióna predplatiteľov, dokopy ich má 214 miliónov. Odhadoval len 3,84
milióna nových členov, preto tento počet prekonal očakávania. Spoločnosť vydala štvrťročné výsledky a prekvapila verejnosť úspechom.
Počet sa zvýšil aj pre seriálový hit Squid Game. Ten totiž dosiahol obrovskú sledovanosť a prekonal aj predchádzajúci najpopulárnejší Bridgerton. Podľa údajov spoločnosti Netflix si ho pozrelo až 142 predplatiteľov, čo tvorí až dve tretiny z ich celkového počtu.
Seriálový hit Squid Game nebol lacný špás, jeho produkcia totiž stála 18 miliónov. Netflixu však podľa informácií Bloombergu zarobil okolo 777 miliónov eur.