V malej štúdii nechali ľudí hodnotiť mužov v košeli s malým aj veľkým logom Ralph Lauren.
Muži, ktorí nosia na oblečení veľké logo značky, pravdepodobne nehľadajú vzťah. Potvrdila to malá štúdia publikovaná v Personality and Social Psychology Bulletin na základe výskumu na Univerzite v Michigane. Záverom štúdie je, že existuje prepojenie medzi štýlom obliekania mužov a vzájomnou príťažlivosťou pohlaví.
Mužov rozdelili do dvoch skupín, jedna si obliekla košeľu značky Ralph Lauren s veľkým logom, druhá s nenápadným logom. Študentom následne kládli rôzne otázky týkajúce sa príťažlivosti opačného pohlavia podľa štýlu obliekania.
Odpovede smerujúce k mužom oblečeným v košeli s veľkým logom smerovali k záveru, že si o nich opačné pohlavie myslí, že majú záujem skôr o krátke vzťahy. Interpretovať by sa dali aj ako „krátka sexuálna aféra“. Na druhej strane muži s menším logom na košeli ženám pripadali ako tí, ktorí majú záujem o dlhodobé vzťahy.
Evolučný psychológ a autor štúdie Daniel Kruger síce v záveroch štúdie explicitne neuviedol mužov preferujúcich väčšie logá ako sukničkárov, pre Guardian však povedal, že by sa dali vo všeobecnosti interpretovať aj takto. Štúdia podľa neho reflektuje na stereotyp, že prezentovanie luxusných značiek môže mať aj skrytý zámer.