
Brain Dead x Marvel: Wolverine ako najobľúbenejší superhrdina
Značka Brain Dead oficiálne spustila predaj oblečenia so slávnym marvelovským hrdinom.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Brain Dead x Marvel: Wolverine ako najobľúbenejší superhrdina
Značka Brain Dead oficiálne spustila predaj oblečenia so slávnym marvelovským hrdinom.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Po značkách ako Reebok, Converse, The North Face či Magic: The Gathering, Brain Dead tentokrát spojil sily s Marvelom a vytvoril kapsulovú superhrdinskú kolekciu v hlavnej úlohe s Wolverinom.

„Wolverine bol vždy naším obľúbeným superhrdinom od spoločnosti Marvel,“ hovorí spoločnosť Brain Dead na margo uvedenia kolekcie. „Postava priťahovala najlepších autorov a ilustrátorov, ktorí o nej písali a kreslili ju. Niektoré z týchto obľúbených diel sme aplikovali na produkty.“
Kolekcia obsahuje tričká s krátkym rukávom, mikiny s kapucňou či bundu s logom Brain Dead vpredu na ľavej strane. Kolekcia sa sústreďuje okolo Wolverina a obsahuje umelecké diela z niekoľkých jeho najslávnejších príbehov, publikovaných na konci 80. a začiatkom 90. rokov.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Tento článok dočítaš bezplatne, no s predplatným REFRESHER+ získaš prístup ku viac ako 1887 zamknutým článkom a dostaneš ďalšie benefity.
VIAC O PREDPLATNOMMedzi „hosťujúcimi hrdinami“ je The Incredible Hulk a Venom. Tričko z tejto kolekcie má na sebe kresbu Hulka #340 od Todda McFarlanea, ktorá bola na obálke komiksu z roku 1988. Mikinu s kapucňou zas ozvláštňuje tvorba Sama Kietha z roku 2002 Wolverine/Hulk Vol 1#3.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Predaj kolekcie Brain Dead x Marvel Wolverine spustili v sobotu 13. marca v kamennom obchode Brain Dead Studios Fairfax. Fanúšikovia sa mohli odfotiť s modelom a dvojníkom Hugha Jackmana - Hollywood Wolverine. Okrem fotiek z akcie s ním značka aktuálnu kolekciu aj nafotila. Online predaj spustili v utorok 16. marca na webe značky. Ceny sa pohybujú od cca 53 až po 200 eur.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
