Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento obsah je PR správa spoločnosti SEAT. 
4. novembra 2020 o 18:21
Čas čítania 1:46
Sponzorovaný obsah

Digitálna budúcnosť automobilov? Cupra predstavuje interaktívnu virtuálnu platformu

TECH CUPRA DIGITALIZÁCIA
Uložiť Uložené

Značka plánuje v budúcnosti otvoriť rozsiahly virtuálny priestor pre všetkých svojich zákazníkov.

Na podporu uvedenia nových modelov značka CUPRA predstavila stratégiu digitalizácie, ktorá bude implementovaná vo všetkých oblastiach jej podnikania. Na spustenie tohto digitálneho akčného plánu španielska automobilová značka vytvorila virtuálnu platformu, pomenovanú  ‘CUPRA e-Garage na myse Cape Formentor’.

Online platforma, vyvinutá v spolupráci s Mediapro Group z Barcelony a jej inovatívnej spoločnosti pre digitálne služby Visyon, predstavuje rozsiahly virtuálny priestor, v ktorom si užívateľ môže nasadiť vlastného avatara a komunikovať s inými ľuďmi hlasovým prenosom aj prostredníctvom chatu.

Tento digitálny svet ďalej vytvára priestory venované exkluzívne značke CUPRA na celom svete, virtuálne situované na ostrove, ktorý inšpiroval prvý exkluzívny model značky – Formentor. Užívatelia sa môžu podrobne zoznámiť s modelmi značky CUPRA, prezrieť si lifestylové kolekcie značky a všetky druhy obsahov značky. Virtuálny priestor obsahuje aj auditórium pre živé prezentácie.

„CUPRA je aktuálna značka vytvorená v 21. storočí a ako digitálny domorodec sa snaží využiť výhody technológie na to, aby do centra svojej stratégie postavila ľudí a emócie. S našimi novými modelmi máme možnosť osloviť širšie publikum rozličným spôsobom. V tomto duchu je CUPRA e-Garage na myse Formentor východiskom našej cesty pri vytváraní nových digitálnych zážitkov. Cieľom je etablovať túto platformu ako miesto stretávania pre fanúšikov značky, preto bude v budúcnosti otvorená pre všetkých našich zákazníkov na celom svete,“ oznámil Antonino Labate, riaditeľ CUPRA pre stratégiu, obchodný rozvoj a prevádzku.

Nové digitálne iniciatívy

Počas interaktívnej tlačovej konferencie, ktorá sa uskutočnila na virtuálnej platforme, manažéri značky poodhalili niektoré vzrušujúce projekty, ktoré budú sú súčasťou digitálnej stratégie CUPRA. Marketingový riaditeľ Ignasi Prieto povedal, že značka pracuje na vývoji platformy na prenos živých koncertov, kde budú môcť fanúšikovia hudby vstúpiť do interakcie so svojimi obľúbenými umelcami a získať prístup k exkluzívnym obsahom. Okrem toho ako ďalší digitálny zážitok CUPRA pre najbližšie mesiace pripravuje koprodukciu televíznej šou, zameranej na vysoko výkonné automobily, ktorá bude vysielaná na platforme video on-demand.

Ignasi Prieto tiež oznámil, že ambasádori značky ako Marc-André ter Stegen, Mattias Ekström a Fernando Belasteguín so svojimi vlastnými avatarmi onedlho vstúpia do virtuálneho sveta značky CUPRA.

CUPRA Master Convention

28. októbra sa na CUPRA e-Garage na myse Formentor uskutočnila prvá konferencia CUPRA Master Convention. Vyše 600 expertov CUPRA Master z 35 štátov sveta sa virtuálne zúčastnilo základného tréningu pre špecializovaných predajcov značky. Ako vysvetlil Khaled Soussi, riaditeľ pre rozvoj predajnej siete, značka CUPRA využila digitálnu technológiu a gamifickáciu na vytvorenie interaktívneho štúdia, v rámci ktorého sa CUPRA Masters mohli oboznámiť so stratégiou značky a otestovať si svoje vedomosti vo vylučovacej súťaži, a to priamo zo svojich domovov.

Po otvorení prvej CUPRA Garage v Európe v nemeckom Hamburgu značka pokračuje v budovaní exkluzívnej predajnej siete s flexibilným novým formátom, presahujúcim rozsah tradičného predajného miesta. CUPRA plánuje do konca roka rozšíriť svoju globálnu distribučnú sieť na približne 520 špecializovaných predajcov a pokračuje v nábore ďalších CUPRA Masters, ktorých počet by do konca roka 2020 mal dosiahnuť najmenej 600 osôb na celom svete.

Domov
Zdieľať
Diskusia