Po úspešnej kolekcii oblečenia od supermarketu prichádza ďalšia, ktorá je dokonca dostupná aj na Slovensku. Reťazec tvrdí, že záujem ľudí prekonal ich očakávania.
Nemecký obchodný reťazec Lidl ešte v júni predstavil vlastnú kolekciu oblečenia. Tá na prvý pohľad vyzerala dosť bizarne, jednotlivé kúsky sa však vypredali do pár hodín. Niekoľko z nich verejnosti predstavili už v apríli a okamžite sa stali nedostatkovým tovarom.
Azda najväčší záujem bol o modro-žlto-červené tenisky značky Esmara, ktorých retailová cena bola síce 15 eur, no po tom, čo sa vypredali, sa na niektorých aukčných portáloch resellovali aj za 6 000 eur.
Po veľkom úspechu, ktorý vraj nečakal ani samotný Lidl, sa reťazec rozhodol prísť s ďalšou, v poradí druhou módnou kolekciou. Niektoré kúsky sú rovnaké, no medzi sortimentom sa nachádza aj množstvo nových dizajnov a návrhov. V ponuke sú tričká, mikiny, legíny, šľapky, tenisky, ponožky, šiltovky či športové doplnky.

„Záujem zákazníkov o prvú kolekciu oblečenia s logom Lidl prekonal naše očakávania. Niektoré produkty sa veľmi rýchlo vypredali, a preto s novou kolekciou prinášame rozšírenú ponuku. Veríme, že o produkty s naším logom bude opäť záujem,“ povedal riaditeľ Lidl ČR Michal Farník.
Okrem značky Esmara predáva Lidl svoj merchendasing aj pod značkou a Livergy. „Pre mnohých záujemcov je kolekcia aj určitou recesiou a produkty s logom Lidl môžu pre zákazníkov poslúžiť aj ako vtipný darček pre ľudí, ktorí v našich predajniach či na e-shope nakupujú,“ napísal Lidl v tlačovej správe.
