Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
10. septembra 2020 o 20:33
Čas čítania 0:48
Daniel Mikolášik

Lidl predstavil ďalšiu limitovanú kolekciu oblečenia. Pri poslednej sa ich tenisky dražili za 6 000 €

MÓDA
Uložiť Uložené

Po úspešnej kolekcii oblečenia od supermarketu prichádza ďalšia, ktorá je dokonca dostupná aj na Slovensku. Reťazec tvrdí, že záujem ľudí prekonal ich očakávania.

Nemecký obchodný reťazec Lidl ešte v júni predstavil vlastnú kolekciu oblečenia. Tá na prvý pohľad vyzerala dosť bizarne, jednotlivé kúsky sa však vypredali do pár hodín. Niekoľko z nich verejnosti predstavili už v apríli a okamžite sa stali nedostatkovým tovarom.

Azda najväčší záujem bol o modro-žlto-červené tenisky značky Esmara, ktorých retailová cena bola síce 15 eur, no po tom, čo sa vypredali, sa na niektorých aukčných portáloch resellovali aj za 6 000 eur.

Odporúčané
Hypebeasti sa idú zblázniť za Lidl teniskami. Vo Fínsku ich vydražili za 6 000 € Hypebeasti sa idú zblázniť za Lidl teniskami. Vo Fínsku ich vydražili za 6 000 € 16. júla 2020 o 17:12

Po veľkom úspechu, ktorý vraj nečakal ani samotný Lidl, sa reťazec rozhodol prísť s ďalšou, v poradí druhou módnou kolekciou. Niektoré  kúsky sú rovnaké, no medzi sortimentom sa nachádza aj množstvo nových dizajnov a návrhov. V ponuke sú tričká, mikiny, legíny, šľapky, tenisky, ponožky, šiltovky či športové doplnky.

Lidl predstavil ďalšiu limitovanú kolekciu oblečenia. Pri poslednej sa ich tenisky dražili za 6 000 €
Zdroj: Lidl

„Záujem zákazníkov o prvú kolekciu oblečenia s logom Lidl prekonal naše očakávania. Niektoré produkty sa veľmi rýchlo vypredali, a preto s novou kolekciou prinášame rozšírenú ponuku. Veríme, že o produkty s naším logom bude opäť záujem,“ povedal riaditeľ Lidl ČR Michal Farník.

Okrem značky Esmara predáva Lidl svoj merchendasing aj pod značkou a Livergy. „Pre mnohých záujemcov je kolekcia aj určitou recesiou a produkty s logom Lidl môžu pre zákazníkov poslúžiť aj ako vtipný darček pre ľudí, ktorí v našich predajniach či na e-shope nakupujú,“ napísal Lidl v tlačovej správe.

Lidl predstavil ďalšiu limitovanú kolekciu oblečenia. Pri poslednej sa ich tenisky dražili za 6 000 €
Zdroj: Lidl
Domov
Zdieľať
Diskusia