Ak nie si fanúšikom komplikovaných súťaží máme pre teba super tip ako súťažiť a vyhrávať takmer bez námahy.
Súťaže v obchodoch veru nie sú ničím jednoduchým. Každý z nás už predsa v diskonte zbadal na flaši minerálky napís „SÚŤAŽ“ a rozhodol sa zabojovať o svoj kúsok šťastia a lepšie zajtrajšky.
Spotrebiteľské súťaže plné pokynov
„Súťaž o nové auto, záhradný bazén a 4 detské kočiariky, žrebujeme až 2000 výhier!“ Povieš si „prečo nie?“ Minerálku potrebuješ tak, či tak. Autíčko by bodlo, bazén venuješ rodičom a kočiar predáš na Bazoši. Keď ale zaplatíš, prídeš domov a natešene si prečítaš, čo treba spraviť, chuť súťažiť ťa prejde: Zaregistrujte sa na našej webstránke a použite svoje meno, heslo, prezývku, dátumy narodenia a pomaly aj dátum tvojej tretej fiktívnej svadby. Otvorte fľašu a pod viečkom nájdete osem-miestny kód, ktorý opíšete odzadu na web do pripraveného poľa, na ktoré nejde kliknúť. Všetky viečka si spolu s bločkom uschovajte ďalšie 3 mesiace pre prípad výhry. No... Pokladničný doklad zostal v obchode, tretia svadba je v nedohľadne a viečka si vyseparoval. Nakoniec z tej výhry asi nič nebude.
Súťažiť môžeš aj inak
Znie to povedome? Niet divu – spotrebiteľské súťaže neboli inovované už skoro 30 rokov. Stále fungujú na rovnakých mechanikách, ktoré sa nikomu nechce riešiť. A to aj v dnešnej digitálnej dobe, kedy už na všetko máme aplikácie.
Keďže zakladateľ firmy TRIFFT, Peter „Pepso“ Horváth, je vášnivým hráčom nie len počítačových a stolných hier, fungovanie súťaží v obchodoch ho riadne hnevalo. „Nechápal som, ako môžu najväčšie značky robiť súťaže takýmto spôsobom – veď to nemôže nikoho baviť. Mal som pocit, že ich to absolútne nezaujíma,“ hovorí Pepso.
„Jedného dňa na technologickej konferencii som sa ale dal do reči s ľuďmi z Plzenského Prazdroja, ktorí sa spýtali, či náhodou nemáme nejaké tipy, ako robiť súťaže inak a lepšie. Najprv som netušil, či si zo mňa nerobia srandu, ale keď som zistil že nie, tak sme sa okamžite dali do reči,“ smeje sa.
Vyhraj pivné krígle a ďalšie super ceny od Velkopopovického Kozla
Práve Plzenský Prazdroj sa v rámci svojej letnej kampane na Velkopopovický Kozel stal prvým klientom TRIFFT súťaží, do ktorých zapojenie je v porovnaní so zložitou mechanikou minulých dní smiešne jednoduché – stačí ti oskenovať si appkou TRIFFT (appku si stiahneš jednoducho TU) QR kód, ktorý nájdeš na každom pokladničnom doklade po nákupe v obchode Terno alebo Kraj. Ak sa na bločku nachádza produkt od Velkopopovického Kozla, si v žrebovaní o špeciálne pivné krígle v limitovanej edícii, ale aj o kartóny piva, šiltovky, otvárače, či multifunkčné nástroje na prežitie.
Skvelé je aj to, že vyhráva úplne každý – ak nemáš šťastie v žrebovaní, nevadí. Za každý sken bločku získaš súťažné body a ak ich nazbieraš dosť, vymeníš ich za zaručenú odmenu! Kozel ale nie je jedinou súťažou, do ktorej sa môžeš zapojiť. Práve bežia súťaže aj s ďalšími známymi značkami - Diva’s, Jablčnô, Pierre Baguette či Bauli – kde spočítaná hodnota výhier presahuje tisícky €!
„Naším cieľom je mať vždy aspoň 5 – 6 paralelne bežiacich súťaží v potravinách, na čerpacích staniciach a podobných miestach, kam človek chodí často nakupovať“, hovorí Pepso. „Ľudia chodia nakupovať tak či tak a teraz z toho môžu mať super odmeny – pričom stačí len oskenovať bloček. Jednoduchšie to fakt spraviť nejde,“ dodáva s úsmevom.
Aplikáciu TRIFFT nájdeš TU.
Postup po stiahnutí je úplne jednoduchý. Najprv sa zaregistruješ a po registrácii klikni na Súťaže a vyber si tie, čo ťa zaujímajú – v zapojených prevádzkach si už len stačí oskenovať QR kód z bločku. Držíme palce!