Takýmto tempom onedlho v lajkoch predbehne originál.
Po minuloročnej tragédii v podobe YouTube Rewind 2018 chcela spoločnosť YouTube svoju chybu napraviť. Teda, lepšie by bolo povedať, že to tento rok nechceli opäť pokaziť. Preto sa rozhodli vsadiť na istotu a YouTube Rewind 2019 sa niesol v znamení rebríčkov a čísel. Ani to však divákov nenadchlo, o čom vypovedajú čísla videa.
Video má „len“ vyše 75 500 000 pozretí a dominujú dislajky. Konkrétne je to 3,1 k 8,1 miliónom. Nie je sa teda čím chváliť. „Bolo to nudné a nekreatívne, ale aspoň to nie je cringe,“ píše Colin v komentári pod videom, ktorý má 146 000 lajkov, najviac zo všetkých. No a vystihol to presne.
K tomuto obsahu máš prístup zadarmo
Vyber si jednu z možností a pokračuj v čítaní.