Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Nedeľa 8. 12. 2019 meniny má Marína

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Sponzorovaný obsah

Tento obsah je sponzorovaný obsah Marketing Backstage / Kamil Aujeský.

Čo je sponzorovaný obsah?

Inzerent dodal podklady ku článku, definoval, čo má článok obsahovať a komunikovať, text písal na základe zadania niekto z Refresheru.

Umenie - Knihy
0
Inzercia
29. november 2019, 15:26

Ako vybudovali úspešný biznis? Meško, Pastier a ďalší ti odovzdajú roky skúsenosti v tomto paperbacku

Ostrieľaní marketéri a podnikatelia inšpirujú novú generáciu kreatívcov. Sprístupňujeme celú kapitolu z knihy Ako vyrásť v kreatívnom biznise.

Inzercia
29. november 2019, 15:26
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Na túto knihu sa v kníhkupectve nemusíš pýtať. Jej výrazný žltý obal určite neprehliadneš, nech sa bude nachádzať na ktoromkoľvek mieste. Predná strana je husto popísaná hrubým textom, akoby chcel autor už pri prvom kontakte ukázať jej obsah. Nenájdeš v nej žiadny siahodlhý predslov, je zaplnená dvadsiatimi inšpiratívnymi rozhovormi s hosťami, ktorých si mohol vidieť v YouTube show Marketing Backstage.

 

Ako vybudovali úspešný biznis? Meško, Pastier či Truban ti odovzdajú roky skúsenosti v tomto paperbacku

 

Do tejto show sa však nezmestilo všetko, preto sa jej autor, Kamil Aujeský rozhodol zverejniť celé rozhovory vo formáte, ktorý by si možno od digitálneho marketéra nečakal.

 

„Myslím si, že sa nám podarilo zachytiť veľa zaujímavých skúsenosti a myšlienok od ľudí, ktorí sú v kreatívnom biznise zbehlí. Trvalo nám viac ako 2 roky, kým sme tieto informácie zozbierali, vyselektovali a dali do takej peknej podoby ako je kniha Ako vyrásť v kreatívnom biznise."  Dodáva, že „kniha je nabitá informáciami, ktoré v podstate nevieš získať inde a môžu ti pomôcť v tvojej kariére v marketingu, reklame, alebo iných kreatívnych odvetviach." 

 

Úspech kreatívcov však nie je to jediné, o čom sa v knihe rozpráva. Vybudovať biznis, ktorý ide príkladom sa nezaobíde bez failov, sklamaní a naivných očakávaní. Kniha je o skúsenostiach a vytrvalosti, ktoré spájajú zakladateľov a manažérov kreatívnych firiem. 

 

Každému rezonuje iný príbeh. Presne to je cieľ - aby si spoznal rôznorodé detaily a insighty, ktoré ťa budú motivovať. Koncept Marketing Backstage sa tak premiestňuje z online prostredia do pomalšieho offlinu.  Môžeš sa tak nerušene sústrediť a vychutnať si každú stranu rozhovoru. Je pritom jedno, na ktorom z nich začneš, knihu môžeš čítať v ľubovoľnom poradí. 

 

O výrazný dizajn knihy sa postaral Martin Jenča zo štúdia Milk. Ak sleduješ jeho prácu, žltá farba ťa neprekvapí. Martina totiž všetci poznajú pod prezývkou "Žltý" a táto farba je súčasťou jeho neprehliadnuteľného grafického štýlu aj v magazíne o dizajne a biznise Backstage Talks, či medzinárodnej konferencie By Design, ktorej je kurátorom. 

 

     Autori knihy Kamil Aujeský a Martin "Žltý" JenčaAko vybudovali úspešný biznis? Meško, Pastier či Truban ti odovzdajú roky skúsenosti za cenu paperbacku

 

Okrem dizajnérov v knihe nájdeš aj príbehy ľudí z reklamných agentúr, ktorí za svoje práce pravidelne vyhrávajú prestížne ocenenia.  Z tohto prostredia vzišli Michal Pastier, ktorý zakladal jednu z prvých digitálnych agentúr na Slovensku Zaraguza, Martin Woska z Triad Advertising, Róbert Slovák, ale aj Peter Šebo či Rasťo Michalik z MUW Saatchi & Saatchi.

 

Títo lídri sú pravidelnými účastníkmi konferencií, ktorých cena za vstupenku často dosiahne trojmiestnu sumu. S knihou tak dostaneš nejednu lekciu za zlomok vstupného.

 

Naučíš sa, ako pracovať efektívne, akým chybám sa vyhnúť či kde sa zamestnať, aby si získal cenné skúsenosti. Ako v rozhovore hovorí Martina Jamrichová, ktorá prešla z reklamných agentúr na miesto hovorcu O2 Slovensko a momentálne pôsobí v HB Reavis: ,,Dobré veci, ktoré človeka niekam posunú prichádzajú samy. Človek len musí byť dostatočne otvorený, aby ho nezbrzdili definované predstavy." 

 

Aby sme ti ukázali viac, prinášame ti časť rozhovoru s Michalom Pastierom, ktorý si môžeš prečítať v tejto galérii. Otvor si obrázky strán na novej karte, aby bol text ešte čitateľnejší. 

 

Zobraziť galériu 10 galeria

 

Knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise nájdeš vo kníhkupectvách akými sú Martinus, Artfórum či Panta Rhei, alebo Gorila.

Ohodnoť článok
4
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.