Lagerfeldova tvorba je nesmrteľná a nové spolupráce jeho značky tak budú pribúdať aj naďalej.
Človek ako Karl Lagerfeld venoval móde celý svoj život a je tak dosť pravdepodobné, že vo svojej kancelárii zanechal stovky nedokončených dizajnov, rozplánovaných kolekcií a motívov, ktoré chcel využiť. Od roku 1982 totiž pracoval ako hlavný návrhár značky Chanel a zároveň udržoval blízky vzťah so značkou Fendi, u ktorej mal na starosti dámsku módu a kožuchy.
Aby toho nebolo málo, po svete mal desiatky butikov vlastnej značky KARL LAGERFELD, vďaka ktorej sa mohol popri vysokej móde venovať aj cenovo prístupnejšiemu oblečeniu. Práve táto značka tak aktuálne udržuje jeho pamiatku v najväčšej miere a stará sa o to, aby Karlova tvorba žila navždy.
V roku 2018 odštartoval Karl úspešnú spoluprácu so značkou Puma, no vzhľadom na nešťastný sled udalostí si ju bohužiaľ veľmi neužil. Po jeho odchode tak stál nad novými kolekciami Chanel a Fendi veľký otáznik, no jeho rovnomenná značka bola v poriadku. Prečo? Spomínané značky majú vlastnú ideológiu a Karlovou úlohou bolo tvoriť zaujímavé kolekcie, ktoré by reprezentovali daný brand. Jeho vlastná značka je však stelesnením jeho osoby a inšpirácie po sebe zanechal Karl toľko, že môže žiť aj ďalších 100 rokov.
Najnovšiu kolekciu PUMA x KARL LAGERFELD síce nenavrhol samotný Karl ale naopak, kolekcia bola navrhnutá podľa neho. Všetky kúsky oblečenia tak nesú jeho rukopis, či už sa to týka farieb alebo samotného prevedenia. Osobitnou kategóriou sú samozrejme tenisky. Tie sa stali pre túto spoluprácu základom a PUMA tak tentokrát okrem klasiky akou sú tenisky Roma rozšírila ponuku aj o nové "chunky" modely ako Cell Alien alebo Thunder.
Vybrané kúsky z kolekcie by okrem kamenných predjaní mali byť dostupné aj online, a to na stránkach ako Queens, Aranburu, Footshop alebo Vemzu.