6,2-litrová V8-čka je po novom zabalená do značne rozšírenej karosérie.
Dodge nám jeho novodobú podobu legendárneho modelu Charger v najnovšom vyhotovení predstavil už v roku 2014, a to dokonca vrátane extrémnej verzie SRT Hellcat, ktoré svojho času vyrazila dych a vyráža ho aj dodnes. V týchto dňoch nám ale americký výrobca servíruje Charger v ešte brutálnejšom podaní, ktoré nesie veľavravný názov Widebody.
Je ti teda už určite jasné, že pointou novinky je predovšetkým značne rozšírený bodykit. Automobilka Dodge hovorí nielen o novej verzii, ale aj ako o akejsi modernizácii, čo môžeme vidieť vo viacerých vynovených detailoch v interiéri a exteriéri. Najzásadnejšou zmenou sú ale vytiahnuté blatníky, čo má za výsledok, že karoséria je nielen až o takmer 9 centimetrov širšia, ale zároveň vystupuje ešte podstatne agresívnejšie.
Pod vysunutými blatníkmi si miesto našli až 20" disky zabalené do širokých pneumatík o rozmeroch 305/35 R20. Okrem toho zmenami prešla predná maska, pribudol ešte mohutnejší predný nárazník, výraznejšie bočné prahy a decentne vystupujúca zadná odtrhová hrana. Hellcat Widebody má tuhšie pružiny, adaptívny podvozok od Bilsteinu a silnejšie stabilizátory. O brzdenie sa starajú brzdy Brembo s kotúčmi s priemerom vyše 390 milimetrov.
Ako je už u viacerých ikonických autách súčasnosti zvykom, aj tento upravený Hellcat má systém Line Lock, ktorý zablokuje predné kolesá a tak umožní zahriatie pneumatík tých zadných. Okrem toho nechýba ani dobre známy Launch Control či funkcia Race Cooldown, ktorá zlepšuje chladenie motora a kompresora pri veľkej záťaži.
Srdcom verzie SRT Hellcat Widebody je obrovská 6,2-ka V8, ktorú dopuje spomínaný kompresor. Cez 8-stupňový automat je výhradne na zadné kolesá posielaná enormná porcia sily, keďže osemvalec má až 527 kW/717 koní a 881 Nm.
Akceleráciu z nuly na 60 míľ za hodinu dokáže tak tento rozšírený Charger pokoriť len za 3,6 sekundy, zatiaľ čo šprint na ¼ míle mu trvá len necelých 11 sekúnd. Maximálna rýchlosť je 315 km/h.