Nikto nie je stále šťastný, hovorí Burger King v novej kampani.
McDonald’s postavil svoju ponuku na legendárnom Happy Meale. Malé deti sa takýmto spôsobom dokázali naviazať na hračky ukryté v škatuliach a tento koncept funguje už desaťročia až dodnes.
Konkurenčný Burger King si však povedal, že človek nemusí byť neustále šťastný, a tak spojil svoje sily s organizáciou Mental Health America a pri príležitosti 70. výročia medzinárodného mesiaca Mental Health Awareness Month vymysleli nové pokrmy do svojho menu.
Nenájdeš medzi nimi žiadny Happy Meal, ale sériu „Unhappy Meals“ s oficiálnym názvom Real Meals, z ktorej si vyberie každý, kto momentálne neprežíva skvelé chvíle.
Zákazníci si budú môcť objednať Blue Meal, ak sú smutní, DGAF Meal pre tých, ktorým na ničom nezáleží, Pissed Meal, ak si nahnevaný, Salty Meal a napokon YAAAS Meal. Ten posledný si vedia vychutnať aj ľudia, ktorí sú momentálne šťastní a nemusia byť nutne smutní. Ľudské emócie sa počas dňa jednoducho viackrát menia.
Nanešťastie, na Slovensku si tieto burgre nevychutnáš, pretože budú dostupné len v Seattli, New Yorku, Los Angeles, Austin a Miami Beach. Ak sa však kampaň ujme, možno podobné projekty vymyslí obľúbená značka aj v našej krajine.