Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednávaj si z množstva reštaurácií so skvelými zľavami na Wolte. S doručením.Objednaj si jedlo
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
2. mája 2019 o 13:48
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Burger King začal predávať „Unhappy Meal“. Uťahuje si z McDonald's a upozorňuje na mentálne zdravie

GASTRO BURGER KING
Uložiť Uložené
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednaj si jedlo

Nikto nie je stále šťastný, hovorí Burger King v novej kampani.

McDonald’s postavil svoju ponuku na legendárnom Happy Meale. Malé deti sa takýmto spôsobom dokázali naviazať na hračky ukryté v škatuliach a tento koncept funguje už desaťročia až dodnes.

Konkurenčný Burger King si však povedal, že človek nemusí byť neustále šťastný, a tak spojil svoje sily s organizáciou Mental Health America a pri príležitosti 70. výročia medzinárodného mesiaca Mental Health Awareness Month vymysleli nové pokrmy do svojho menu.

Nenájdeš medzi nimi žiadny Happy Meal, ale sériu „Unhappy Meals“ s oficiálnym názvom Real Meals, z ktorej si vyberie každý, kto momentálne neprežíva skvelé chvíle.

Zákazníci si budú môcť objednať Blue Meal, ak sú smutní, DGAF Meal pre tých, ktorým na ničom nezáleží, Pissed Meal, ak si nahnevaný, Salty Meal a napokon YAAAS Meal. Ten posledný si vedia vychutnať aj ľudia, ktorí sú momentálne šťastní a nemusia byť nutne smutní. Ľudské emócie sa počas dňa jednoducho viackrát menia.

Nanešťastie, na Slovensku si tieto burgre nevychutnáš, pretože budú dostupné len v Seattli, New Yorku, Los Angeles, Austin a Miami Beach. Ak sa však kampaň ujme, možno podobné projekty vymyslí obľúbená značka aj v našej krajine.

Domov
Zdieľať
Diskusia