Prídu ti podobné reklamy prehnané, alebo si myslíš, že práve týmto spôsobom sa dá účinne zaujať?
Fenomém ASMR (Autonomous sensory meridian response) sa postaral o to, že v dnešnej dobe nájdeš na internete naozaj veľké množstvo videí, ktoré sa v divákovi snažia navodiť príjemné pocity. O populárnosti ASMR svedčí aj fakt, že bol v minuloročnej sumarizácii Instagramu označený ako najväčší komunitný trend. Viac o ASMR sa dočítaš tu.
Kombináciou ASMR a miernej kontroverzie sa potenciálnych zákazníkov snaží získať taktiež značka Lynx. Tá umiestnila svoje produkty do reklamy, v ktorej ťa stále vysmiaty herec naučí, ako si správne oholiť svoje telo.
Globálna riaditeľka Lynx Caroline Gregory tvrdí, že takzvané Lynx Shavetorials (alebo teda návody na holenie od značky Lynx) vznikli ako odozva na čoraz väčší dopyt mužov po návodoch na holenie.
Čo sa týka holenia nižšie situovanej časti mužského tela, tvorcovia túto oblasť kreatívnym spôsobom nahradili kokosmi. ASMR bolo nedávno využité napríklad aj v reklamnom spote propagujúcom značku piva Michelob.