Žiačka piatej triedy trafila klinec po hlavičke.
V mnohých oblastiach Spojených štátov amerických dodnes vo veľkom fungujú skautské spolky. Množstvo rodičov umiestňuje svoje deti do dievčenských či chlapčenských oddielov, pričom ak máš napozeraných dostatok amerických filmov, určite vieš, že skautky často predávajú sušienky. Majú vlastné súťaže o to, ktorá skautka predá sušienok najviac, a ľudia si tieto dobroty kupujú, aby podporili aktívne deti.
Žiačka piatej triedy Charlotte Holmberg zo štátu Colorado si však uvedomila, že v dnešnom svete často ľudia nemajú o tradičné skautské sušienky záujem. Nedávno preto s mamou rozmýšľali, ako by mohli sušienky urobiť lákavejšími a vymysleli geniálny plán.
Obyčajné obaly sušienok vlastnoručne upravili tak, že tam umiestnili polonahú fotku Jasona Momou z filmu Aquaman. Aj keď už najväčší ošiaľ vodného muža pominul, Jason dodnes zostáva favoritom sŕdc mnohých žien, vďaka čomu marketingová stratégia zafungovala.
Charlotte získala povolenie od svojej materskej skautskej organizácie, aby vtipné sušienky mohla distribuovať, a počet predaných kusov rýchlo stúpal. Onedlho sa o piatačku začali zaujímať médiá a dopyt po Momoas, ako sušienky premenovala, dosiahol svoj vrchol.
O sušienky vraj majú záujem najmä ostatné mamičky, ktoré zásoby rýchlo vykupujú, a Charlotte medzitým stihla získať titul Top Cookie CEO ako jedna z najlepších predavačiek vo svojej oblasti.