Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
26. novembra 2018 o 9:47
Čas čítania 0:00
Matúš Majer

Vianočná reklama ešte z roku 2014 je smutnejšia ako tie dnešné. Filmár ju natočil za 60 € a ľudia chcú, aby tvoril pre veľké firmy

ZAUJÍMAVOSTI VIANOCE
Uložiť Uložené

Smutná reklama britského filmára dojala ľudí natoľko, že chcú, aby si ho na vianočné reklamy najali obrovské firmy.

Vianoce sú nielen časom príjemnej rodinnej atmosféry, dobrého jedla a vianočných darčekov, no tiež dojímavých reklám. Každý rok vzniknú desiatky nových, no vždy si množstvo ľudí spomenie na počin z roku 2014, ktorý je aj počas dnešných dní preberaný médiámi a ide o horúcu tému.

Reč je o vianočnom spote britského filmára menom Phil Beastall, ktorý za dve minúty dokázal porozprávať emotívny príbeh muža, ktorému zomrela matka. Na rozlúčku mu však zanechala množstvo kaziet a na každej z nich sa vždy nacházdal pozdrav pre tohoročné Vianoce.

Muž však otvoril krabicu a našiel tam poslednú nahrávku, pričom dobre vie, že toto je posledná rozlúčka od jeho matky. Smutný príbeh pritom Phil dokázal natočiť len s rozpočtom 50 britských libier, čiže asi 56 eur.

Každoročne sa video stane zdieľaným na internete, pričom ľudia požadujú, aby si Phila najala niektorá z obrovských firiem, ktoré do vianočných reklám investuje státisíce eur. Myslia si, že s takým rozpočtom a Philovým talentom by vznikla reklama, ktorá na svete ešte nemá obdoby.

Odporúčané
Lidl spustil vianočný výpredaj so zľavami až do výšky 70%. Vybrali sme pre teba TOP ponuky Lidl spustil vianočný výpredaj so zľavami až do výšky 70%. Vybrali sme pre teba TOP ponuky 15. decembra 2024 o 11:00

Medzi najočakávanejšie reklamy vždy patrí tá od britského reťazca Phil Lewis. Ich tohtoročný spot s Eltonom Johnom mal rozpočet 7 miliónov libier, no mnohých ľudí nechal v sklamaní, čo dojemnému videu z roku 2014 prihralo do karát.

Domov
Zdieľať
Diskusia