Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Streda 28. 10. 2020 meniny má Dobromila

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Zaujímavosti
1
Matúš Majer
26. november 2018, 9:47
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Vianočná reklama ešte z roku 2014 je smutnejšia ako tie dnešné. Filmár ju natočil za 60 € a ľudia chcú, aby tvoril pre veľké firmy

Smutná reklama britského filmára dojala ľudí natoľko, že chcú, aby si ho na vianočné reklamy najali obrovské firmy.

Matúš Majer
26. november 2018, 9:47
Vianočná reklama ešte z roku 2014 je smutnejšia ako tie dnešné. Filmár ju natočil za 60 € a ľudia chcú, aby tvoril pre veľké firmy
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

 

Vianoce sú nielen časom príjemnej rodinnej atmosféry, dobrého jedla a vianočných darčekov, no tiež dojímavých reklám. Každý rok vzniknú desiatky nových, no vždy si množstvo ľudí spomenie na počin z roku 2014, ktorý je aj počas dnešných dní preberaný médiámi a ide o horúcu tému.

 

Reč je o vianočnom spote britského filmára menom Phil Beastall, ktorý za dve minúty dokázal porozprávať emotívny príbeh muža, ktorému zomrela matka. Na rozlúčku mu však zanechala množstvo kaziet a na každej z nich sa vždy nacházdal pozdrav pre tohoročné Vianoce.

 

Muž však otvoril krabicu a našiel tam poslednú nahrávku, pričom dobre vie, že toto je posledná rozlúčka od jeho matky. Smutný príbeh pritom Phil dokázal natočiť len s rozpočtom 50 britských libier, čiže asi 56 eur.

 

Každoročne sa video stane zdieľaným na internete, pričom ľudia požadujú, aby si Phila najala niektorá z obrovských firiem, ktoré do vianočných reklám investuje státisíce eur. Myslia si, že s takým rozpočtom a Philovým talentom by vznikla reklama, ktorá na svete ešte nemá obdoby.

 

Medzi najočakávanejšie reklamy vždy patrí tá od britského reťazca Phil Lewis. Ich tohtoročný spot s Eltonom Johnom mal rozpočet 7 miliónov libier, no mnohých ľudí nechal v sklamaní, čo dojemnému videu z roku 2014 prihralo do karát.

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
13
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.