Smutná reklama britského filmára dojala ľudí natoľko, že chcú, aby si ho na vianočné reklamy najali obrovské firmy.
Vianoce sú nielen časom príjemnej rodinnej atmosféry, dobrého jedla a vianočných darčekov, no tiež dojímavých reklám. Každý rok vzniknú desiatky nových, no vždy si množstvo ľudí spomenie na počin z roku 2014, ktorý je aj počas dnešných dní preberaný médiámi a ide o horúcu tému.
Reč je o vianočnom spote britského filmára menom Phil Beastall, ktorý za dve minúty dokázal porozprávať emotívny príbeh muža, ktorému zomrela matka. Na rozlúčku mu však zanechala množstvo kaziet a na každej z nich sa vždy nacházdal pozdrav pre tohoročné Vianoce.
Muž však otvoril krabicu a našiel tam poslednú nahrávku, pričom dobre vie, že toto je posledná rozlúčka od jeho matky. Smutný príbeh pritom Phil dokázal natočiť len s rozpočtom 50 britských libier, čiže asi 56 eur.
Každoročne sa video stane zdieľaným na internete, pričom ľudia požadujú, aby si Phila najala niektorá z obrovských firiem, ktoré do vianočných reklám investuje státisíce eur. Myslia si, že s takým rozpočtom a Philovým talentom by vznikla reklama, ktorá na svete ešte nemá obdoby.
Medzi najočakávanejšie reklamy vždy patrí tá od britského reťazca Phil Lewis. Ich tohtoročný spot s Eltonom Johnom mal rozpočet 7 miliónov libier, no mnohých ľudí nechal v sklamaní, čo dojemnému videu z roku 2014 prihralo do karát.