Po rokoch práce analytika a policajnom tréningu si založil vlastnú firmu.
Brit Andy Bartram pracoval roky ako analytik a absolvoval aj policajný výcvik. Pri sledovaní televíznej šou Catfish, ktorá zachytáva nástrahy internetového zoznamovania, mu napadlo, že by mohol založiť vlastnú firmu.
Skúseností mal dostatok a sociálne siete mu boli prostredníctvom práce blízke, a tak založil firmu Vet Your Date.
Človek by si myslel, že v dnešnej dobe by nemal šancu uspieť, pretože každý z nás sa dokáže premeniť na úspešného stalkera, ak nám niekto padne do oka, avšak pri cene 20 libier za celú službu sa nájde dostatok zákazníkov.
Andy pracuje na princípe, že ak o označenom človeku nenájde žiadne nové informácie, zákazník mu ani len nemusí zaplatiť, a tak sa dopyt po jeho službách zvyšuje.
Andy nemá problém stráviť pár hodín hľadaním každučkej informácie, ktorú by človek o svojom potenciálnom partnerovi potreboval vedieť.
Najčastejšie sa naňho obracajú ľudia s pochybnosťami o úprimnosti svojho internetového partnera, s ktorým sa nikdy nestretli. Je užitočné, ak pred odchodom na prvé rande zistíš, či sa za fotkou krásnej slečny naozaj skrýva rovnaká osoba.
Na internete ťa ľudia vedia veľmi ľahko oklamať, a preto Andy argumentuje, že služba profesionálneho stalkera vie byť mimoriadne prospešná.
Analytik pritom nerád označuje svoju prácu ako stalkovanie a nepovažuje sa ani za súkromného detektíva, pretože všetky informácie o potrebnom človeku sú v skutočnosti verejne dostupné, len bežný užívateľ nemusí vedieť, ako sa k ním dostať.